Obrazek

 

Część pierwsza: „Czy platforma e-commerce
jest dziś koniecznością na rynku B2B?”

 

Skąd pomysł, aby kanały sprzedażowe B2B uzupełnić o ofertę e-commerce? Spojrzenie w tym kierunku wymusiły wymagania klientów. Dzisiejsze czasy to era klienta, stąd wszystkie działania odnoszą się do stawiania go w centrum uwagi, tzw. customer-obsessed. To zjawisko narasta niezależnie od rodzaju działalności. Skupienie na kliencie ma miejsce w biznesie online, w tradycyjnym handlu i w relacjach, czy to Business-to-Customer (B2C) czy Business-to-Business (B2B).

 

W tej części materiału dowiesz się:

  • dlaczego nie można wybierać jednego kanału dotarcia do klienta, tylko opierać sprzedaż na strategii komunikacji wielokanałowej.
  • dlaczego kontrahent jest też po części konsumentem
  • czym różnią się zakupy online zależnie od tego, czy dotyczą rynku B2C i B2B



Obrazek

Janusz Pribulka

CEO

Sagra Technology

LinkedIn


Obrazek

Marcin Pleszko

Chief Product Officer

Sagra Technology

LinkedIn

 

Serwis internetowy sagra.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Korzystając
z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Akceptuję to

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue using sagra.pl, you agree to terms
cookies file use . I accept

Zadaj pytanie
Zapisz się na newsletter
Zadzwoń do Nas