Pamapol S.A.

Pamapol jest producentem dań gotowych, konserw, pasztetów. O dostępność produktów na półkach w sklepach dbają przedstawiciele podzieleni na dwie dywizje – rynku nowoczesnego i tradycyjnego. Dział tradycji już wcześniej zamówienia zbierał w systemie wsparcia sprzedaży. Jednak system nie spełniał wszystkich wymagań firmy, przede wszystkim w zakresach związanych z tworzeniem zamówienia w oparciu o dane od dystrybutorów. Dziś Emigo zapewnia podczas składania zamówienia stany magazynowe, statusy realizacji zamówień, automatyzację wymiany informacji z systemami magazynowo-sprzedażowymi dystrybucji. Kolejnym bardzo istotnym elementem jest automatyczne przeliczanie skomplikowanych warunków promocyjnych w koszyku zamówienia. W dziale tradycji najważniejsze są zamówienia. Oprócz nich przedstawiciele inwentaryzują obecność i ceny na półce własnych produktów.

Dla działu nowoczesnego system Emigo jest pierwszym systemem. Dotąd cała praca wymagała żmudnego uzupełniania arkuszy Excel. Dziś z Emigo dział nowoczesny ma ustandaryzowane zadania i aktywności. Główne działania to weryfikacja półki, połączona z badaniem konkurencji.

Dane gromadzone w wyniku działań obu dywizji gromadzone są i prezentowane w raportach Biqsens. Zwrotnie platforma analityczna Biqsens może zasilać wskaźniki na terminalach mobilnych Emigo przedstawicieli np. w informacje o poziomie realizacji celów.

Pamapol nie tylko zyskał z Emigo automatyzację i standaryzację zadań przedstawicieli ale również możliwość analizowania wyników tych działań w raportach analitycznych.

Kategorie

Tagi