Czy „Mordor” i inne biurowe centra czeka powolna śmierć?

Pracując z klientami z branży FMCG (dobra szybkozbywalne, podstawowe) i Healthcare widzę pewność co do tego, że zmiana modelu pracy jest nieunikniona, z drugiej niepewność, w którą stronę dokładnie nastąpi zwrot. Czy wizyty przedstawicieli handlowych odwiedzających tradycyjne sklepy, czy apteki będą krótsze? Czy może wystąpi potrzeba większego, w tym zdalnego wspierania tych biznesów? Mam tu na myśli wsparcie merytoryczne, świadczone przez handlowców, a raczej docelowych doradców, którzy pomogą sklepom i aptekom rozwijać ich biznesy. To trend sygnalizowany przez Forrestera już od kilku lat, który przyspieszy dzięki pandemii. Stąd oba przypadki wystąpią, tyle że przewaga jednego nad drugim będzie zależała od branży – zwraca uwagę Marcin Pleszko z firmy Sagra Technology, dostarczającej rozwiązania do wsparcia sprzedaży.

Przeczytaj