


Sprzedaży

Piotr Mazur
Dyrektor sprzedaży
Czy dane o sprzedaży, które uzyskuję to na pewno fakty?
Czy mogę w kilka minut uzyskać dowolny raport z przeprowadzonych działań?
Czy plan sprzedaży jest realizowany zgodnie z założeniami?
Piotr podejmuje wiele strategicznych decyzji. Musi jednym rzutem oka orientować się w sytuacji Firmy, a jednocześnie mieć pełen obraz rynku. Ocenia działania, które wspierają skuteczną organizację sprzedaży. Chce, aby wyniki były coraz lepsze.
Katarzyna Banach
Key Account Manager
Czy pozyskam do współpracy dwóch nowych klientów w każdym kwartale?
Jak monitorować realizację strategii sprzedaży w różnych formatach sieci handlowej?
Jak mogę szybko i bezbłędnie ocenić wykonanie promocji?
Kasia wprowadza do obrotu nowości asortymentowe i chce uzyskać właściwą dystrybucję numeryczną. Przeprowadza ogólnopolskie akcje promocyjne u wszystkich klientów kontraktowych. Jej celem jest osiągnięcie wymaganego wolumenu sprzedaży.
Tomasz Kłos
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Jak sprzedają się moje produkty w poszczególnych kategoriach sklepów?
Czy są utrzymywane standardy ekspozycyjne w danym sklepie?
Czy moi ludzie są tam, gdzie powinni?
Tomek planuje każdy ruch swoich ludzi oraz sprzedaż, jaką powinni osiągnąć. Chciałby podnieść poziom cross-sellingu, bo przedstawiciele, co prawda dokonują transakcji na wysokie kwoty, jednak robią to wyłącznie za pomocą jednego produktu. Tomek wie, że musi przekonać ich do innych produktów.
Anna Jagiełło
Dyrektor Marketingu
Czy moje kampanie wspierające sprzedaż mogą mieć lepszą konwersję?
Czy udział mojej firmy w rynku pozostaje niezagrożony?
Jak mogę zbadać aktywność promocyjną konkurencji?
Ania na bieżąco bada i analizuje rynek. Musi sprawnie dobierać klientów do działań, które zaplanowała. Chcąc przyciągnąć nowych i utrzymać obecnych klientów nieustannie kreuje nowe kampanie marketingowe. Jej działania mają przynieść zamierzony efekt.