DATA: 03.12.2020

GODZINA: 12:00

UDZIAŁ BEZPŁATNY

Webinarium: Aktualizacja

Emigo

Poznaj w praktyce najnowsze funkcjonalności oraz zmiany poprawiające komfort użytkowania systemu.

WEBINAR ROZPOCZYNA SIĘ ZA:

dni
godziny
minuty
sekundy

Wpisz poprawny adres e-mail w służbowej domenie

Podczas webinaru zaprezentowane zostaną najnowsze zmiany w Emigo.

Między innymi:

Nowa wersja edytora czynności w Nowym Katalogu Zadań

Wprowadzony został nowy interfejs, możliwość grupowania pól,

czy grupowanie pól według typu.

Przeglądaj i wyszukuj zdjęcia wykonane w Emigo sortując je według dat lub czynności.

Galeria Zdjęć na TME

Wykonuj zdalne wizyty w punktach sprzedaży dzięki komunikatorowi Microsoft Teams

Wizyty Zdalne z MS Teams

Wizualizacja Ekspozytorów 3D

Za pomocą kamery urządzenia mobilnego prezentuj klientowi, jak

w jego przestrzeni sklepowej będzie wyglądał proponowany ekspozytor

Intuicyjnie zarządzaj akcjami, kolekcjonując je w jedną grupę.

Grupowanie akcji

Wywołuj wcześniej skonfigurowany Dashboard bezpośrednio z czynności, bez konieczności wychodzenia do menu głównego Mobilnego Emigo.

Wywoływanie Dashboardu z czynności H5 w Mobilnym Emigo

Program webinaru

ZAPISZ SIĘ

03.12.2020

START 12:00

  • Motywy w Mobilnym Emigo

12:00

12:20

12:40

ZAKOŃCZENIE WEBINARU 13:00

WEBINAR ROZPOCZYNA SIĘ ZA:

dni
godziny
minuty
sekundy

W pierwszej części webinaru Łukasz Sotek, Business Development Manager, przybliży następujące zagadnienia:

CZĘŚĆ PIERWSZA

20 MINUT

Chcielibyśmy osobiście zaprezentować Państwu

i przeprowadzić przez wszystkie zmiany wprowadzone przez nas w nadchodzącej aktualizacji.


20 MINUT

WEBINAR ROZPOCZYNA SIĘ ZA:

dni
godziny
minuty
sekundy
  • Galeria w Mobilnym Emigo
  • Wyszukiwanie w bazie Ipocrates/Winpoint
  • Nowa wersja edytora w Nowym Katalogu Czynności
  • Wizualizacja ekspozytorów w AR
  • e-Learning

CZĘŚĆ DRUGA

Część poświęconą platformie do budowania procesów biznesowych poprowadzi Grzegorz Dembicki, Business Development Manager

  • Procesy biznesowe i workflow: Perfect Store, Coaching, Akcje Lokalne
  • Wysyłanie wyników czynności na adres e-mail

10 MINUT

CZĘŚĆ TRZECIA

  • Planowanie spotkań w Microsoft Teams

Zagadnienia związane z wizytami zdalnymi zintegrowanymi z technologią Microsoft Teams przybliży Adam Sienkiewicz, Customer Development Director

W tym celu przygotowaliśmy webinar, podczas którego nasi eksperci na praktycznych przykładach przedstawią wszystkie nowe funkcjonalności

i modyfikacje.


Q&A

Część przeznaczona na pytania i odpowiedzi

12:50

10 MINUT+

Prelegenci

ZAPISZ SIĘ

Grzegorz Dembicki

Business Development Manager
Sagra Technology

Customer Development Director
Sagra Technology

Adam Sienkiewicz

Łukasz Sotek

Business Development Manager
Sagra Technology