ekspercki webinar

ON DEMAND

Chcesz w każdym momencie znać wartość realizacji swojego planu?

Chcesz precyzyjnie zmierzyć dystrybucję numeryczną?

Chcesz zidentyfikować odsprzedaż u swoich klientów?

Chcesz znać swój udział w kategorii i porównać się do konkurencji?

Sprawdź, jak swój sukces budują branżowi liderzy.

ZOBACZ WIDEO!

Poznaj naszych prelegentów

Dowiedz się, jak swój sukces w sprzedaży budują takie firmy, jak:

Prymat, L’Oreal czy Hamelin

W Hamelin pracuje od 15 lat. Odpowiedzialny za sprzedaż produktów Oxford, TOP-2000, Bantex, Elba, Unilux na rynku polskim. Zarządza 30-osobowym zespołem sprzedaży i obsługi klienta.

Bartosz Tylka

Odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój systemów informatycznych oraz analizy biznesowe. Obecnie pracuje nad pełną HUBifikacją Polskiz Bałtykami wdrażając EMIGO w krajach Bałtyckich.

Kieruje działem Business Intelligence, który zajmuje się utrzymaniem i rozwojem systemów informatycznych. planowaniem biznesowym, analizami typu ex ante i ex post, a także przygotowaniem i raportowaniem danych Sell-Out.

Zna specyfikę pracy w handlu na każdym stanowisku, dzięki czemu nic nie umknie jego wnikliwym analizom. Precyzyjny specjalista metodycznie realizujący założone cele.

Stanisław Woźniak

Jarosław Idzik

Zbigniew Wygralak

Sales Director

Senior Business Intelligence

Head of Business Intelligence ACD

Kierownik działu Rozliczeń i Analiz

Wyzwania sprzedaży

...czyli z jakimi problemami mierzyli się nasi Klienci

i jak je rozwiązali.

...czyli z jakimi problemami mierzyli się nasi Klienci

i jak je rozwiązali.

Wyzwania sprzedaży

1

2

3

"Dane przygotowywaliśmy w Excelu i wysyłaliśmy mailem. Powstawał chaos. Potrzebowaliśmy narzędzia automatyzującego pracę. Pomógł nam Biqsens, który stał się naszym centralnym systemem raportowym, łączącym dane z różnych źródeł."

"Musimy zrealizować cele i zwiększać udział w rynku, aby pozostać liderem. Ważne jest, że możemy na bieżąco analizować dane i dzięki nim poprawiać efektywność. To się dzieje na wszystkich szczeblach – od przedstawiciela do General Managera."

"Zależy nam na ewolucji roli naszych przedstawicieli tak, żeby mieli czynny udział w „kreowaniu” biznesu. Chcemy, aby zdobywali nowych klientów, wdrażali produkty, budowali dystrybucję numeryczną i merchandising."

Grzegorz Dembicki

Żadna firma nie jest wolna od wyzwań sprzedażowych. Nawet najskuteczniejsze zespoły sprzedażowe napotykają przeszkody w realizacji postawionych celów.


To, co wyróżnia firmy odnoszące sukcesy, to ich zdolność do błyskawicznej adaptacji do zmieniających się warunków.

Business Development Director w Sagra Technology

Skorzystaj z doświadczeń naszych Klientów

Zobacz wideo. Dostęp do materiału jest bezpłatny. W zamian prosimy wypełnij poniższy formularz, a na adres e-mail otrzymasz link do nagrania.

Webinar on demand

Znajdź nas:

Masz pytanie?

Sagra Technology Sp. z.o.o. 2021. All rights reserved.