Firma Naos Poland postanowiła wesprzeć swoich przedstawicieli i konsultantki rozwiązaniem mobilnym Emigo. Firma dobrze znana z marek Bioderma oraz Esthederm. Trzy działy, różne marki, różne zadania realizowane w ciągu dnia. Wszystko to obsługiwane przez jeden system, który pozwala ułożyć i rejestrować codzienne działania, a potem poddać je analizie dzięki dedykowanym raportom.
Proces obsługi kontrahentów został zautomatyzowany, przedstawiciele zyskali intuicyjne narzędzie pracy. Informacje o sprzedaży każdej z marek mają teraz wspólny mianownik dzięki integracji Emigo z dwoma encjami systemu ERP, z jakich korzysta Naos. Wraz z systemem Emigo klient zaimplementował usługę Ipocrates, czyli bazę aptek, lekarzy, salonów kosmetycznych.
Dzięki Emigo, Naos może podejmować bardziej spójne działania, a dostęp do stale aktualizowanej i uzupełnianej bazy kontrahentów ułatwia dotarcie z ofertą do rynku.