
EMIGO
CORE SFA
Wsparcie zespołów sprzedaży w terenie
Emigo to niezawodna aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz kadry zarządzającej. Zapewnia efektywne działania w sklepach, aptekach czy też z personelem medycznym. Zwiększa efektywność zespołów sprzedaży w codziennych działaniach. Podnosi wydajność. Automatyzuje procesy.
Sprzedawaj szybciej, mądrzej, łatwiej! Wybierz sprawdzone i skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży.
Planowanie pracy
Osiągnij sukces w sprzedaży – każdego dnia. Zacznij od wydajnej organizacji dnia. Rozplanuj działania między różnego rodzaju klientów. Określ rozpoczęcie oraz zakończenia wizyty i poszczególnych czynności.
- Trasy, trasówki. Definiowanie dziennych list zadań (trasy). Łączenie ich w kilkutygodniowe zestawy (trasówki). Gotowe harmonogramy.
- Standardy wizyt. Różnicowanie ze względu na: czynności do wykonania, przedstawiciela, kategoryzację klientów, czy kanał sprzedaży.
- Wizyty zdalne. Integracja Emigo z Microsoft Teams. Dostępność wszystkich możliwości komunikatora, np.: wysyłania plików, czatu i udostępniania ekranu.
- Kalendarz. Obsługa nieobecności i zastępstwa. Definiowanie dni wolnych w firmie.
- Integracja z kalendarzem Office 365. Indywidualne kalendarze przedstawicieli handlowych w Outlook 365.


Działania z klientem
Realizuj postawione cele. Usprawniaj taktyki sprzedażowe w sklepach. Obserwuj chronologię działań z każdym klientem. Analizuj całość działań, korzystając ze spostrzeżeń kontekstowych oraz inteligentnych rekomendacji.
- Zamówienia. Oferty dostosowane do targetu. Ponawianie zamówień – w przypadku braku realizacji. Zamówienia otwarte, jeśli potwierdzenie zamówienia, jest odsunięte w czasie.
- Zamówienia sieciowe. Zamawianie nie tylko dla pojedynczego punktu, ale również dla sieci aptek.
- Merchandising. Utrzymywanie wytyczonych standardów. Zarządzanie kategoriami produktów. Sprawdzanie realizacji planogramów. Zdjęciem i komentarze.
- Cross i upselling. Tworzenie ofert w dowolnym układzie powiązanych ze sobą produktów, z pełną kontrolą spełnionych warunków brzegowych założeń oferty.
- Promocje i progi rabatowe. Benefity naliczane w trakcie składania zamówienia. Obszerna analityka.
- Badania rynkowe. Rejestrowanie działań konkurencji, udziałów półkowych, cen, liczby face’ów i wielu innych.
Zarządzanie sprzedażą
Efektywnie zarządzaj sprzedażą. Wyznacz cele i zasady pracy “w terenie”. Ustal priorytetowych klientów. Określ terytoria sprzedaży. Przewiduj potrzeby klientów. Analizuj postępy, aby osiągnąć, a nawet przekroczyć założenia sprzedaży.
- Określenie targetu. Grupowanie klientów wg: lokalizacji, typu, wielkości, obrotów, liczby kas, jakości współpracy, poziomu partnerstwa.
- Wyznaczanie celów. Definiowanie celów ilościowych (np. wartość zamówień w danej kategorii produktów) i jakościowych (np. wymagana ekspozycja w punkcie sprzedaży). Monitoring realizacji.
- Ocena potencjału. Identyfikacja klientów o wysokim potencjale. Planowanie dla nich dedykowanych działań.
- Raport Niezgodności Lokalizacji. Monitorowanie, czy pracownicy mobilni są tam, gdzie twierdzą, że są.
- Obszerna analityka. Realizacja celów sprzedażowych. Działania przeprowadzone w danym sklepie, sieci. Efektywności wizyt. Koszty sprzedaży. I wiele innych.


Marcin Pleszko
Chief Automation Officer
Klient 360
Spojrzenie z perspektywy 360 stopni na to, co się dzieje u klienta, pozwoli Ci dokładnie prognozować i na bieżąco sprawdzać szansę sprzedaży. W przypadku rotacji przedstawicieli zachowujesz płynność relacji, zmniejszając prawdopodobieństwie odejścia klienta.
- Obszerna analityka. Rankingi klientów wg zamówień i ich realizacji, faktur. Sprzedaż u klientów wg sieci. Klienci generujący największe wartości sprzedaży i nieodwiedzani przez Przedstawicieli.
- Kontrahenci. Dla każdego zestawu danych o kliencie – konkretne warunki, rabaty i stałe ceny, zadłużenie, itd.
- Segmentacja. Kategorie klientów w tym dynamiczne np. nowi klienci w regionie, nieodwiedzani z targetu, klienci w pobliżu.
- Dziennik. Pełen dostęp do danych klientów oraz historii współpracy: wszystkie zrealizowane czynności, zamówienia, zwroty.
- Dane teleadresowe. Zawsze aktualny, wzbogacony rejestr danych kontaktowych – w tym adresy, z możliwością wyświetlania ich na mapie.


Produkt 360
Masz dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o produktach: cenach, danych logistycznych oraz do zdjęć. Kategoryzacja produktów znacznie ułatwi późniejszą analizę lub realizację większości działań.
- Asortyment. Zarządzanie bazą produktów i powiązaniami. Definiowanie słowników opakowań zbiorczych, grup produktowych, producentów / brandów. Obsługa cenników i grup rabatowych.
- Szeroki zakres informacji. Zdjęcia, ceny (minimalna, netto, brutto, katalogowa), warunki rabatowe, miary, informacje logistyczne, opisy tekstowe.
- Standardy dystrybucji. Obsługa standardów dystrybucji i przypisywanie ich do kategorii klienta. Operowanie kodami produktów danej sieci.
- Listingi. Zawężenie asortymentu do ustalonych produktów. Nie zawierają warunków rabatowych. Można decydować o kolejności produktów na liście.
- Słowniki. Definiowanie własnych pozycji w słownikach, tak aby stosowane nazwy były tożsame z tymi, jakie są używane w firmie.
Niezbędnik administratora
Odwzoruj precyzyjnie strukturę organizacyjną firmy. Przydziel uprawnienia poszczególnym użytkownikom systemu. Zarządzaj ustawieniami systemu.
- Hierarchie, role, relacje. Przypisywanie użytkowników do ról i struktur w organizacji. Nadawanie uprawnień użytkownikom systemu: dostęp, zapis, kasowanie, uruchamiania, tworzenie, przypisanie.
- Administracja. Ustawienia systemu. Parametry filtrów na TME. Odbiorcy komunikatów. Zarządzanie profilami klientów i przedstawicieli.
- Czynności i zadania. Zarządzanie szablonami zadań, czynności oraz plikami. Przypisywanie zdań oraz czynności do terminala.
- Ewidencja POS, nagród, giftów. Rejestr stanów materiałów u przedstawicieli i klientów. Rozliczanie wyposażenia na poziomie nr seryjnych. Przegląd historii wydań.
- Próbki medyczne. Kontrolowanie limitów próbek wydawanych lekarzom. Stany próbek u Przedstawiciela i Lekarza. Pełna zgodność z przepisami.
- Vademecum. Utrzymywanie i prowadzenie wewnętrznej bazy wiedzy. Definiowanie własnej struktury i treści.

Dowiedz się, jak możesz usprawnić swój biznes z Emigo.
Umów się na bezpłatną konsultację. Wspólnie sprawdzimy, jak nasze rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy.
Jeśli napiszesz do nas od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00 odpowiemy w ciągu kolejnej godziny. W innym przypadku wrócimy z odpowiedzią w najbliższym dniu roboczym w godzinach przedpołudniowych.