Praktyczna aplikacja dla przedstawicieli handlowych i kadry zarządzającej. Pomaga planować wizyty u klientów, organizować pracę i trzymać się priorytetów. Dzięki temu handlowcy szybciej wykonują powierzone zadania i więcej czasu mogą poświęcić na budowanie wartościowych relacji z klientami.
Aplikacja przyspieszy pracę Twojego zespołu, a Tobie pozwoli w pełni skoncentrować się na analizie, optymalizacji procesów i planowaniu sprzedaży.
Zwiększ możliwości swojego zespołu
Usprawnij i zautomatyzuj czasochłonne procesy z łatwą w obsłudze aplikacją wspierającą przedstawicieli handlowych. EMIGO CORE SFA pomaga na każdym etapie pracy zespołów sprzedaży — od planowania, poprzez monitorowanie aż po zaawansowaną analitykę i optymalizację działań. Jako zarządzający masz stały podgląd wszystkich zadań i w każdej chwili wiesz, nad czym pracuje Twój zespół sprzedaży.

01
Jedna aplikacja do planowania zadań zespołu, wizyt u klientów, tras i składania zamówień
02
System dostosowany do aktualnych potrzeb Twojej firmy
03
Usprawnia pracę i zwiększa efektywność zespołów sprzedaży pracujących w terenie
04
EMIGO CORE SFA zintegrujesz z narzędziami, których używasz codziennie np. Microsoft Office 365.

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie


Planowanie pracy
Organizuj pracę i ustalaj priorytety
Aplikacja EMIGO CORE SFA zapewnia pełną przejrzystość pracy, pomaga trzymać się ustalonych planów i ograniczyć bezproduktywne zadania. Integrując EMIGO CORE z Microsoft 365 w każdej chwili, w jednym widoku kalendarza masz pełen wgląd w plan pracy zespołu.
Planowanie wizyt u klientów
Możesz tworzyć różne modele wizyt, dostosowane do kategorii klientów i kanału sprzedaży.
Tworzenie listy zadań
Zaplanujesz zarówno przebieg poszczególnych wizyt, jak i stworzysz ogólne plany na konkretne dni, wraz z trasami.
Planowanie i optymalizacja tras
Intuicyjnie zaplanujesz trasy, a system sam wyliczy najbardziej ekonomiczną drogę.
Obsługa nieobecności
Możesz planować pracę uwzględniając dni wolne, nieobecności i ustalać zastępstwa, gdy jest to konieczne.
Dostęp do indywidualnych kalendarzy
Dzięki integracji z Microsoft 365 na bieżąco będziesz mieć dostęp do indywidualnych kalendarzy przedstawicieli handlowych.
Wizyty zdalne
Integrując Emigo Cores SFA z Microsoft 365 handlowcy mogą prowadzić wizyty zdalne efektywniej. Aplikacja daje im możliwość wysyłania plików, udostępniania ekranu i korzystania z czatu, a Tobie pozwoli na monitorowanie wizyt zdalnych.


Działania z klientem
Realizuj postawione cele i usprawniaj taktyki sprzedażowe w sklepach i aptekach
Z Emigo Core SFA możesz analizować historię działań z klientami i wyciągać wnioski, bazując na spostrzeżeniach kontekstowych i inteligentnych rekomendacjach.
Tworzenie ofert
Stworzysz oferty dostosowane do targetu, co pozwoli Ci dokładniej odpowiadać na preferencje i potrzeby klientów.
Zamówienia
Możesz tworzyć zamówienia do pojedynczego punktu, jak i zamówienia sieciowe. Aplikacja pozwala także obsługiwać zamówienia otwarte lub odsunięte w czasie, a także ponawiać zamówienia.
Merchandising
Możesz wygodnie zarządzać kategoriami produktów, sprawdzać realizację planogramów i utrzymywać wysokie standardy merchandisingowe.
Cross selling i up selling
Stworzysz oferty w dowolnym układzie powiązanych ze sobą produktów, z pełną kontrolą spełnionych warunków brzegowych założeń oferty.
Promocje i progi rabatowe
Benefity będą automatycznie naliczane w trakcie składania zamówienia, a do tego możesz skorzystać z obszernej analityki i na bieżąco sprawdzać skuteczność promocji i progów rabatowych.
Badania rynkowe
Możesz śledzić działania konkurencji i poznać informacje o jej udziałach półkowych, cenach, liczbie face’ów i wielu innych.

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie

Zarządzanie sprzedażą
Wyznaczaj cele i kontroluj postępy sprzedaży w terenie
Działaj strategicznie — ustalaj priorytetowych klientów i określaj terytoria sprzedaży. Przewiduj potrzeby klientów i planuj spersonalizowane działania, żeby wspólnie z zespołem przekraczać cele sprzedażowe.

Priorytetowi klienci
Możesz grupować klientów według lokalizacji, wielkości obrotów, liczby kas, jakości współpracy i poziomu partnerstwa, a następnie tworzyć dla nich spersonalizowane działania, modele wizyt i oferty.

Wyznaczanie celów
Definiuj i wyznaczaj cele ilościowe (np. wartość zamówień w danej kategorii produktów) i jakościowe (np. wymagana ekspozycja w punkcie sprzedaży).

Optymalizacja realizacji zadań
Możesz mierzyć postępy realizacji celów i na bieżąco je optymalizować. Pozwoli Ci to skrócić czas obsługi klienta i zmniejszyć koszty sprzedaży.

Kontrola pracowników mobilnych
Skorzystaj z Raportu Niezgodności Lokalizacji, jeśli nie masz pewności, czy przedstawiciel jest tam, gdzie deklaruje.

Obszerna analityka
Optymalizuj działania sprzedażowe i ich koszt oraz efektywność wizyt handlowych, dzięki zaawansowanej analizie danych.

Klient 360°
Koncentruj się na relacjach z klientem, aby nie ominąć żadnej szansy sprzedaży
Analiza klientów/ Analiza relacji z klientami
Możesz stworzyć ranking klientów pod kątem wielkości zamówień lub grupować ich według sieci. Zweryfikujesz, który klient składa największe zamówienia, ale jeszcze nie dotarł do niego przedstawiciel.
Indywidualne warunki dla kontrahentów
Możesz ustalać indywidualne warunki, rabaty i stałe ceny dla każdego klienta.
Segmentacja klientów
Korzystaj z segmentacji tradycyjnej lub dynamicznej, np. nowi klienci w regionie, nieodwiedzani z targetu, klienci w pobliżu.
Dziennik
W dzienniku masz pełen dostęp do danych klientów oraz historii współpracy: wszystkich zrealizowanych czynności, zamówień i zwrotów.
Automatyczny rejestr danych kontaktowych
Zawsze aktualny rejestr danych kontaktowych, dzięki któremu żaden adres Ci nie umknie.


Produkt 360°
Mając pełen obraz sytuacji, podejmiesz lepsze decyzje biznesowe
Miej dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o produktach: cen, danych logistycznych, a także zdjęć. Dzięki kategoryzacji produktów szybciej przeanalizujesz dane i usprawnisz działania.
Asortyment
Możesz sprawnie zarządzać bazą produktów i powiązaniami, które są pomiędzy nimi.
Słowniki
Zdefiniujesz słowniki opakowań zbiorczych, grup produktowych i producentów, możesz też obsługiwać cenniki i grupy rabatowe.
Szeroki zakres informacji
W każdej chwili masz dostęp do zdjęć, cen (minimalna, netto, brutto, katalogowa), warunków rabatowych, miar, informacji logistycznych i opisów tekstowych.
Standardy dystrybucji
Możesz obsługiwać standardy dystrybucji i przypisywać je do kategorii klienta. Aplikacja pozwala także operować kodami produktów danej sieci.
Listingi
Możesz zawęzić asortyment do ustalonych produktów i decydować o kolejności produktów na liście.
Nazewnictwo
Możesz definiować własne pozycje w słownikach — tak, aby wszystkie nazwy były takie same, jak te, które są używane w Twojej firmie.

Niezbędnik administratora
W Emigo Core SFA możesz precyzyjnie odwzorować strukturę organizacyjną firmy. Zarządzanie ustawieniami systemu jest intuicyjnie i każdemu z użytkowników systemu możesz przydzielić odpowiednie uprawnienia.
Niezbędnik administratora
W Emigo Core SFA możesz precyzyjnie odwzorować strukturę organizacyjną firmy. Zarządzanie ustawieniami systemu jest intuicyjnie i każdemu z użytkowników systemu możesz przydzielić odpowiednie uprawnienia.
Skonsultuj wdrożenie Emigo Core SFA w swojej firmie
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja sprzedaży może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.
Wypełnij formularz
Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!