Sales Force Automation

Wsparcie zespołów sprzedaży w terenie z EMIGO CORE SFA

Praktyczna aplikacja dla przedstawicieli handlowych i kadry zarządzającej. Pomaga planować wizyty u klientów, organizować pracę i trzymać się priorytetów. Dzięki temu handlowcy szybciej wykonują powierzone zadania i więcej czasu mogą poświęcić na budowanie wartościowych relacji z klientami. 

Aplikacja przyspieszy pracę Twojego zespołu, a Tobie pozwoli w pełni skoncentrować się na analizie, optymalizacji procesów i planowaniu sprzedaży.

Zwiększ możliwości swojego zespołu 

Usprawnij i zautomatyzuj czasochłonne procesy z łatwą w obsłudze aplikacją wspierającą przedstawicieli handlowych. EMIGO CORE SFA pomaga na każdym etapie pracy zespołów sprzedaży — od planowania, poprzez monitorowanie aż po zaawansowaną analitykę i optymalizację działań. Jako zarządzający masz stały podgląd wszystkich zadań i w każdej chwili wiesz, nad czym pracuje Twój zespół sprzedaży. 

01

Jedna aplikacja do planowania zadań zespołu, wizyt u klientów, tras i składania zamówień

02

System dostosowany do aktualnych potrzeb Twojej firmy

03

Usprawnia pracę i zwiększa efektywność zespołów sprzedaży pracujących w terenie 

04

EMIGO CORE SFA zintegrujesz z narzędziami, których używasz codziennie np. Microsoft Office 365.

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie

Planowanie pracy

Organizuj pracę i ustalaj priorytety 

Aplikacja EMIGO CORE SFA zapewnia pełną przejrzystość pracy, pomaga trzymać się ustalonych planów i ograniczyć bezproduktywne zadania. Integrując EMIGO CORE z Microsoft 365 w każdej chwili, w jednym widoku kalendarza masz pełen wgląd w plan pracy zespołu.

Planowanie wizyt u klientów

Możesz tworzyć różne modele wizyt, dostosowane do kategorii klientów i kanału sprzedaży.

Tworzenie listy zadań

Zaplanujesz zarówno przebieg poszczególnych wizyt, jak i stworzysz ogólne plany na konkretne dni, wraz z trasami.

Planowanie i optymalizacja tras

Intuicyjnie zaplanujesz trasy, a system sam wyliczy najbardziej ekonomiczną drogę.

Obsługa nieobecności

Możesz planować pracę uwzględniając dni wolne,  nieobecności i ustalać zastępstwa, gdy jest to konieczne.

Dostęp do indywidualnych kalendarzy

Dzięki integracji z Microsoft 365 na bieżąco będziesz mieć dostęp do indywidualnych kalendarzy przedstawicieli handlowych.

Wizyty zdalne

Integrując Emigo Cores SFA z Microsoft 365 handlowcy mogą prowadzić wizyty zdalne efektywniej. Aplikacja daje im możliwość wysyłania plików, udostępniania ekranu i korzystania z czatu, a Tobie pozwoli na monitorowanie wizyt zdalnych.

Działania z klientem

Realizuj postawione cele i usprawniaj taktyki sprzedażowe w sklepach i aptekach

Z Emigo Core SFA możesz analizować historię działań z klientami i wyciągać wnioski, bazując na spostrzeżeniach kontekstowych i inteligentnych rekomendacjach.

Tworzenie ofert

Stworzysz oferty dostosowane do targetu, co pozwoli Ci dokładniej odpowiadać na preferencje i potrzeby klientów.

Zamówienia

Możesz tworzyć zamówienia do pojedynczego punktu, jak i zamówienia sieciowe. Aplikacja pozwala także obsługiwać zamówienia otwarte lub odsunięte w czasie, a także ponawiać zamówienia.

Merchandising

Możesz wygodnie zarządzać kategoriami produktów, sprawdzać realizację planogramów i utrzymywać wysokie standardy merchandisingowe. 

Cross selling i up selling

Stworzysz oferty w dowolnym układzie powiązanych ze sobą produktów, z pełną kontrolą spełnionych warunków brzegowych założeń oferty.

Promocje i progi rabatowe

Benefity będą automatycznie naliczane w trakcie składania zamówienia, a do tego możesz skorzystać z obszernej analityki i na bieżąco sprawdzać skuteczność promocji i progów rabatowych.

Badania rynkowe

Możesz śledzić działania konkurencji i poznać informacje o jej udziałach półkowych, cenach, liczbie face’ów i wielu innych.

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie

Zarządzanie sprzedażą

Wyznaczaj cele i kontroluj postępy sprzedaży w terenie

Działaj strategicznie — ustalaj priorytetowych klientów i określaj terytoria sprzedaży. Przewiduj potrzeby klientów i planuj spersonalizowane działania, żeby wspólnie z zespołem przekraczać cele sprzedażowe.

Priorytetowi klienci

Możesz grupować klientów według lokalizacji, wielkości obrotów, liczby kas,  jakości współpracy i poziomu partnerstwa, a następnie tworzyć dla nich spersonalizowane działania, modele wizyt i oferty.

Wyznaczanie celów

Definiuj i wyznaczaj cele ilościowe (np. wartość zamówień w danej kategorii produktów) i jakościowe (np. wymagana ekspozycja w punkcie sprzedaży).

Optymalizacja realizacji zadań

Możesz mierzyć postępy realizacji celów i na bieżąco je optymalizować. Pozwoli Ci to skrócić czas obsługi klienta i zmniejszyć koszty sprzedaży.

Kontrola pracowników mobilnych

Skorzystaj z Raportu Niezgodności Lokalizacji, jeśli nie masz pewności, czy przedstawiciel jest tam, gdzie deklaruje.

Obszerna analityka

Optymalizuj działania sprzedażowe i ich koszt oraz efektywność wizyt handlowych, dzięki zaawansowanej analizie danych.

Skonsultuj wdrożenie Emigo Core SFA

Klient 360°

Koncentruj się na relacjach z klientem, aby nie ominąć żadnej szansy sprzedaży

Analiza klientów/ Analiza relacji z klientami

Możesz stworzyć ranking klientów pod kątem wielkości zamówień lub grupować ich według sieci. Zweryfikujesz, który klient składa największe zamówienia, ale jeszcze nie dotarł do niego przedstawiciel. 

Indywidualne warunki dla kontrahentów

Możesz ustalać indywidualne warunki, rabaty i stałe ceny dla każdego klienta. 

Segmentacja klientów

Korzystaj z segmentacji tradycyjnej lub dynamicznej, np. nowi klienci w regionie, nieodwiedzani z targetu, klienci w pobliżu. 

Dziennik

W dzienniku masz pełen dostęp do danych klientów oraz historii współpracy: wszystkich zrealizowanych czynności, zamówień i zwrotów.

Automatyczny rejestr danych kontaktowych

Zawsze aktualny rejestr danych kontaktowych, dzięki któremu żaden adres Ci nie umknie. 

Produkt 360°

Mając pełen obraz sytuacji, podejmiesz lepsze decyzje biznesowe

Miej dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o produktach: cen, danych logistycznych, a także zdjęć. Dzięki kategoryzacji produktów szybciej przeanalizujesz dane i usprawnisz działania. 

Asortyment

Możesz sprawnie zarządzać bazą produktów i powiązaniami, które są pomiędzy nimi.  

Słowniki

Zdefiniujesz słowniki opakowań zbiorczych, grup produktowych i producentów, możesz też obsługiwać cenniki i grupy rabatowe.

Szeroki zakres informacji

W każdej chwili masz dostęp do zdjęć, cen (minimalna, netto, brutto, katalogowa), warunków rabatowych, miar, informacji logistycznych i opisów tekstowych.

Standardy dystrybucji

Możesz obsługiwać standardy dystrybucji i przypisywać je do kategorii klienta. Aplikacja pozwala także operować kodami produktów danej sieci.

Listingi

Możesz zawęzić asortyment do ustalonych produktów i decydować o kolejności produktów na liście.

Nazewnictwo

Możesz definiować własne pozycje w słownikach — tak, aby wszystkie nazwy były takie same, jak te, które są używane w Twojej firmie.

Niezbędnik administratora

W Emigo Core SFA możesz precyzyjnie odwzorować strukturę organizacyjną firmy. Zarządzanie ustawieniami systemu jest intuicyjnie i  każdemu z użytkowników systemu możesz przydzielić odpowiednie uprawnienia. 

Niezbędnik administratora

W Emigo Core SFA możesz precyzyjnie odwzorować strukturę organizacyjną firmy. Zarządzanie ustawieniami systemu jest intuicyjnie i  każdemu z użytkowników systemu możesz przydzielić odpowiednie uprawnienia. 

Skonsultuj wdrożenie Emigo Core SFA w swojej firmie

Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja sprzedaży może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz

Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!