Tradix to firma zajmująca się dystrybucją produktów kosmetycznych krajowych i międzynarodowych producentów na polskim rynku tradycyjnym, nowoczesnym i aptecznym.
Skuteczna realizacja planu sprzedaży wspierana jest wykorzystaniem sytemu Emigo, dzięki któremu Tradix mógł zautomatyzować i usprawnić codzienną pracę przedstawicieli.
Dotarcie do odpowiednich klientów na rynku aptecznym ułatwia firmie baza klientów Ipocrates. Jest źródłem zawsze aktualnych i prawdziwych danych teleadresowych aptek, placówek medycznych, lekarzy i personelu medycznego. Jej wykorzystanie pozwala obniżyć koszty utrzymania własnej bazy i daje gwarancję, ze przedstawiciele zawsze mają dostęp do aktualnych danych klientów, nawet z możliwością śledzenia zmian własnościowych.
Podejmowanie skutecznych decyzji umożliwia platforma analityczna Biqsens, oparta na Power BI. Dzięki przejrzystym wizualizacjom, pracownicy na różnych szczeblach organizacji mają łatwy dostęp do potrzebnej im wiedzy.