#zagrawbiznesie E30

ClusterSense. Segmentacja klientów z AI

Adam Sienkiewicz i Marcin Pleszko opowiadają o nowym rozwiązaniu, służącym do segmentacji punktów sprzedaży według ich zachowań zakupowych. Motorem napędowym ClusterSense jest sztuczna inteligencja, która nie tylko grupuje sklepy, ale też dostarcza sugestii ofert, dopasowanych do potencjału poszczególnych segmentów.
Adam Sienkiewicz

Adam Sienkiewicz

Head of Sales

Marcin Pleszko

Chief Automation Officer

Jeśli wolisz czytać niż słuchać... Miłej lektury

Analiza danych w biznesie to dziedzina, w której w ostatnich kilkunastu latach zaszły ogromne zmiany. Obecnie trudno sobie wyobrazić sprawnie działającą firmę, która nie korzysta z zaawansowanych narzędzi analitycznych. Ale czy wiemy, jak należy ich właściwie używać? Marek Rutkowski zgłębi temat BI w kilku odcinkach naszego podcastu.