4Mass to firma działająca w branży kosmetycznej. Zajmuje się produkcją i dystrybucją kosmetyków i akcesoriów z kategorii make-up, zarówno na rynku masowym, jak i profesjonalnym.
Chcąc bardziej kompleksowo zarządzać swoimi siłami sprzedaży na wielu obszarach, 4Mass zdecydowało się na wdrożenie systemu Emigo.
Zapewniona przez system automatyzacja codziennej pracy przedstawicieli pozwoli na podniesienie ich wydajności i efektywności.
Aby tworzyć skuteczniejszą strategię sprzedaży, opartą na budowaniu dobry relacji przedstawicieli z klientami poprzez osobisty kontakt, firma wdrożyła dostępny w Biqsens Raport Niezgodności Lokalizacji.
Platforma analityczna Biqsens ułatwi również podejmowanie strategicznych decyzji, przedstawiając zgromadzone w jednym miejscu dane w przejrzysty i zrozumiały dla każdego sposób – za pomocą klarownych wykresów. Ułatwia to analizę skomplikowanych danych i szybkie wyciąganie wniosków.
Do usprawnienia procesu składania i realizacji zamówień, 4mass wykorzystuje Integrę – platformę integrującą system Emigo z systemami ERP dystrybutorów. Dzięki ujednoliceniu słowników produktów stosowanych przez 4Mass i dystrybutorów, wyeliminowany zostanie problem przepisywania zamówień. Skróceniu ulegnie także czas ich realizacji. Na bieżąco dostępna wiedza na temat stanów magazynowych pozwoli przedstawicielom składającym zamówienie natychmiastowo wybrać odpowiedniego dystrybutora.