Firma Dax Cosmetics wybiera system mobilny EMIGO . Obserwując dynamiczny wzrost naszego klienta, zauważyliśmy wiele wspólnych cech , które łączą nasze firmy.
Dax Cosmetics jest obecny na rynku 25 lat czyli ma dokładnie taki sam staż co Sagra Technology. Firma stawia na nowatorskie rozwiązania i będąc twórcą pierwszego w Polsce preparatu do opalania zadała kierunek rozwoju innym firmom. Innowacyjność to kolejny aspekt, który łączy nasze firmy.
Trzeci punkt wspólny to zdolność firm do pomnażania wartości sprzedaży. Firma Dax Cosmetics trzykrotnie dokonała tego w poprzednich latach. Dziś świadoma swoich potrzeb wybiera narzędzie, które pozwoli utrzymywać ten trend tak długo jak to jest możliwe. Do tego celu niezbędne są profesjonalne narzędzia dzięki, którym praca Przedstawiciela jest bardziej efektywna.
Wybieramy System EMIGO, ponieważ jest to rozwiązanie elastyczne. Elastyczność w naszym rozumieniu oznacza zdolność dostosowania narzędzia do naszych potrzeb. – mówi Andrzej Filipek National Key Account Manager w Firmie Dax Cosmetics. Szukając nowych rynków czy klientów, których nie odwiedzamy, poprawiamy efektywność pracy Przedstawicieli – kontynuuje szef sprzedaży.
Myśleliśmy o rozwiązaniu które ułatwi pracę naszego przedstawiciela i pozwoli mu bardziej efektywnie wykorzystać czas pracy. Dostając do ręki takie ułatwienie jakim jest EMIGO, przedstawiciele mogą lepiej pracować na swoim regionie. Różnorodność raportów mnoży ilość wniosków na temat pracy PH. Przykładem może tu być fakt dostrzeżenia terenów opuszczonych lub słabiej pracujących na tle innych miejsc – jest dla nas bardzo ważna informacją zwrotną. Emigo ułatwia pracę zarówno przedstawicielom jak i kierownikom Regionalnym a managerowie w firmie mogą analizować te fakty na różne sposoby.
Takie opinie już na starcie współpracy bardzo zobowiązują. Cieszymy się, że tak mamy tak świadomego klienta, który potrafi dostrzec i wykorzystać zalety naszego rozwiązania.