Po upływie kilku miesięcy od wdrożenia Systemu Emigo w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris Sp. z o.o. postanowiliśmy dowiedzieć się, czy i jak sprawdza się nasze rozwiązanie „w terenie”. Przeprowadziliśmy więc badanie wśród przedstawicieli handlowych Laboratorium, którego wyniki są dla nas bardzo pozytywne. Na tym etapie tj. krótkim okresie po wdrożeniu aż 79% procent respondentów oceniło Emigo, jako bardzo przyjazny system. Ponad 83% uważa Emigo za przydatne narzędzie pracy.
Bardzo mocno została doceniona możliwość przeglądania zdjęć promowanych produktów. Istotną zaletą Emigo okazał się stały podgląd stanów magazynowych, który pozwala Przedstawicielom na bieżąco dbać o prawidłowe i terminowe zaopatrzenie sklepów.
Emigo znacznie usprawnia kontrolę półki w danej sieci, wspierając działania związane z wykorzystaniem planogramów.
Dla nas to bardzo ważne, że Emigo, a więc jeden system, potrafi zaspokoić potrzeby i oczekiwania trzech różnych dywizji, które maja tak odmienny sposób działania i realizują inne cele – mówi Michał Zaremba – business development director w Sagra, podsumowując wyniki przeprowadzonego badania.
Dla takiej firmy jak Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris i samej marki Dr Irena Eris, która została uznana w zeszłym roku za najsilniejszą markę w Polsce, ważny jest dobór dostawcy, który będzie potrafił efektywnie wpierać działania handlowo-merchandisingowe – mówi Jacek Badowski kierownik działu informatyki w Laboratorium Kosmetycznym. Rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami przynosi firmie więcej korzyści niż szukanie wciąż nowych odbiorców. Z naszego punktu widzenia technologia powinna automatyzować pewne stałe i powtarzalne działania niezbędne w procesie sprzedaży oraz na bieżąco dawać dostęp do aktualnych danych, również teleadresowych, tak żeby przedstawiciele mogli skupić się na budowaniu relacji z klientami – kontynuuje Jacek Badowski.
Takie podejście do procesu sprzedaży, zapewnia bardzo wysoką jakość obsługi klienta oraz zwiększa jego przywiązanie do marki i firmy. W efekcie, tytuł najsilniejszej marki w Polsce dla marki Dr Irena Eris motywuje do takiego doboru partnerów, który pozwoli na utrzymanie pozycji lidera. W Sagra Technology koncentrujemy się na tym aby odzwierciedlić w Emigo potrzeby Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, ponieważ zależy nam na wspieraniu innowacyjnych działań klienta i umożliwieniu ich realizacji za pośrednictwem Emigo.