Elfa Pharm Polska Sp. z o.o. ​ Sp. k.

Integracja z dystrybutorami, wgląd w stany magazynowe i statusy realizacji zamówień, były kluczowymi elementami, które zadecydowały o wyborze Emigo przez Elfa Pharm.

Dzięki Emigo, Elfa Pharm zyskuje możliwość analizy sprzedaży w różnych ujęciach, m.in. wg przedstawicieli handlowych, produktów lub marek. Firma chciała także analizować poziom realizacji zamówień, pracę przedstawicieli pod kątem realizacji wizyt planowanych i nieplanowanych.

Szybki dostęp, z poziomu smartfona lub tableta, do zdjęć i opisów produktów bardzo spodobał się przedstawicielom handlowym. Jednak najważniejsze dla nich było bieżące raportowanie wizyt. Dzięki temu mieli więcej czasu na inne czynności z klientami. Kierownicy otrzymali wgląd i możliwość weryfikacji zaplanowanych zadań.

*Elfa Pharm jest producentem kosmetyków naturalnych, ziołowych i roślinnych. Firma eksportuje swoje produkty do krajów zachodniej i środkowo-wschodniej Europy, a także do Stanów Zjednoczonych, Malezji, Tajwanu czy krajów Zatoki Perskiej.

Kategorie

Tagi