Empire Pharma od przeszło 10 lat działa w branży kosmetycznej i beauty. Oferuje kosmetyki apteczne i produkty do pielęgnacji skóry i twarzy, zarówno dla profesjonalistów, jak i do codziennego użytku.
Firma zdecydowała się wdrożyć System Emigo, mając na celu usprawnienie i uczynienie pracy zespołów sprzedażowych skuteczniejszą.
Dzięki Emigo możliwe jest optymalne wykorzystanie zaangażowania pracowników poprzez automatyzację codziennych czynności i ułatwione planowanie zadań.
Producentowi zależało na usprawnieniu procesu realizacji zamówień. Stanie się to możliwe dzięki Integrze. Zamówienia składane przez przedstawicieli w Emigo są automatycznie przesyłane do systemów magazynowych dystrybutorów, co eliminuje ryzyko błędu i znacznie przyspiesza cały proces.
Aby zapewnić przedstawicielom dostęp do aktualnych danych teleadresowych punktów sprzedaży – nawet wcześniej im nieznanych, Empire Pharma wdrożyło Winpoint. Zawsze aktualna baza zweryfikowanych danych teleadresowych punktów sprzedaży umożliwia skuteczne profilowanie i kategoryzowanie klientów tak, aby do każdego dotrzeć z właściwą ofertą.
Dla ułatwienia analizy danych dotyczących na przykład skuteczności pracy, wyników, producent zdecydował się na analityki Biqsens, oparte na środowisku Microsoft Power BI. Przejrzyste wizualizacje pozwalają na pozyskanie wiedzy ukrytej dotychczas w skomplikowanych danych i wyciągnięcie wniosków, będących podstawą do podejmowania skutecznych decyzji.