Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, producent chociażby tak znanej marki jak Radical, wdrożył system Emigo dla wszystkich swoich dywizji sprzedaży: Profesji, Tradycji i Farmacji. Dzięki Emigo praca działów, bez względu na specyfikę wykonywanych przez każdy z nich zadań, zyskała wsparcie.
Dział Profesji odwiedzający gabinety kosmetyczne może rejestrować swoje działania z klientem, monitorować ich efekty, koordynować współpracę gabinetów z hurtowniami. Tymczasem Dział Tradycji zyskał doskonałe narzędzie do zbierania zamówień od klientów. Znajomość stanów magazynowych, statusy realizacji zamówień znacznie polepszają komfort pracy przedstawicieli. Dla KAM’ów z Działu Farmacji najważniejsze jest rejestrowane zamówień realizowanych w ramach umów z sieciami. Dzięki Emigo mogą sprawdzać ich realizację oraz analizować historię zamówionych towarów. Wszystkie działy mogą na bieżąco śledzić realizację swoich celów sprzedażowych.
Farmona to firma która dba o jakość swoich wyrobów kosmetycznych, Emigo dba teraz o to, aby proces ich sprzedaży przebiegał na równie wysokim poziomie.