Grupa SEB, firma o zasięgu globalnym, której produkty i marki ulepszają naszą codzienność, np. dobrze nam wszystkim znana marka Tefal – postawiła na innowacyjność także we własnych strukturach. Po wielu latach naszej owocnej współpracy na terenie Polski, system Emigo został wybrany jako sposób na usprawnienie pracy zespołu kanału nowoczesnego na Ukrainie. Wdrożenie jednolitego systemu SFA w podległych podmiotach pozwoliło porównywać wyniki pracy PH działających na różnych rynkach/krajach.
Dla przedstawicieli handlowych na Ukrainie zmiana modelu pracy również przyniosła wiele wymiernych korzyści. W jednym systemie mają dostęp do spójnej bazy kontrahentów. Standard wizyty jest ujednolicony i zapisany w postaci etapów do wykonania. Przedstawiciele mogą samodzielnie planować dzień pracy. Materiały oraz prezentacje potrzebne podczas spotkania z klientem są zawsze dostępne. A wszystko to w ramach jednego systemu działającego na smartfonie.
Wdrożenie po raz pierwszy systemu, który całkowicie zmienia pracę zawsze jest wyzwaniem, szczególnie dla jego bezpośrednich użytkowników. Po kilku miesiącach można jednak dostrzec wymierne korzyści wdrożonego wraz z Emigo ducha nowoczesności.