Hamelin to od wielu lat światowy lider branży papierniczej i jako jeden z pierwszych w swojej branży, postanowił zautomatyzować swoje siły sprzedaży i zintegrować się z dystrybutorami.
Dzięki integracji z dystrybutorami przedstawiciele Hamelin mogą znacząco zwiększyć wartość sprzedaży i podnieść poziom realizacji zamówień. Dlaczego? Pracując z Mobilnym Emigo mają w systemie bieżące stany magazynowe zintegrowanych dystrybutorów. Dotąd wiedzę o tym, czy jakiś produkt jest dostępny u dostawcy, przedstawiciele opierali na cotygodniowych raportach od dystrybutorów, które już w momencie ich przesłania traciły swoją aktualność. Dziś, cały proces składania zamówienia przebiega zgodnie z ustalonym standardem wizyty i jest szczegółowo zaplanowany w systemie Emigo tak, aby znacznie ułatwić i usprawnić pracę przedstawicieli. Planowanie i zarządzanie pracą przedstawicieli oraz ocena efektywności ich działań oparte są na rejestrowanych w systemie aktywnościach. Tego typu wsparcie sprzedaży jest gwarancją rzetelnych rozliczeń z faktycznie osiąganych wyników.