Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.

Przeczytaj case study


 

W firmach dbających o komfort pracy przedstawicieli handlowych stosuje się urządzenia przenośne integrujące wszystkie potrzebne do pracy funkcje w jednym urządzeniu, co znacznie przyspiesza i ułatwia wykonywane zadania.

Po ponad roku satysfakcjonującego użytkowania Systemu Emigo firma Johnson & Johnson, postanowiła zautomatyzować kolejne departamenty sprzedaży. Tym razem zoptymalizowano pracę działów odpowiedzialnych za ekskluzywną markę kosmetyków farmaceutycznych – ROC. Dzięki wdrożeniu Emigo w dziale ROC i Dermokonsultantki usprawniono proces badania rynku, dostosowano do potrzeb firmy istotną w tych działach analizę sprzedaży. Dzięki możliwościom funkcjonalnym systemu Emigo Dermokonsultantki mogą dowolnie planować czas pracy. W chwili obecnej trwają wdrożenia kolejnych specjalistycznych działów.

Firma Johnson & Johnson jest światowym liderem w dziedzinie ochrony zdrowia, działającym na rynku produktów kosmetycznych, farmaceutycznych i medycznych, zatrudniającym ponad 110 000 osób na całym świecie. W chwili obecnej do działu Consumer (marki Johnson´s, Johnson´s Baby, O.B., Neutrogena, Carefree, Clean&Clear i inne).