Josera Polska Sp. z o.o.

Josera to firma, która zajmuje się produkcją i sprzedażą karmy oraz akcesoriów dla zwierząt domowych. W celu usprawnienia funkcjonowania, a co za tym idzie umacniania swojej pozycji na rynku, firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Emigo wraz z analitykami Biqsens i bazą zweryfikowanych adresów Winpoint.

Dzięki automatyzacji procesów biznesowych, Emigo pomoże łatwiej zarządzać sprzedażą na każdym jej etapie, zwiększając przy tym efektywność pracy zespołów sprzedażowych.

W celu zwiększenia udziału w rynku, kształtowania decyzji zakupowych konsumentów, a w efekcie zwiększenia sprzedaży, Josera wdrożyła również usługę Perfect Store. To koncepcja tzw. „sklepu idealnego”, według której poziom sprzedaży osiągany przez producenta w sklepie detalicznym, znacząco zależny jest od realizacji ustalonych standardów działania. Proces Smart Workflow Perfect Store pozwoli w skuteczniejszy sposób zaplanować i realizować m.in. poprawną ekspozycję produktów, zapewnienie dostępności produktów, poszerzenie udziałów półkowych, kontrolę poprawności cen czy dopasowanie oferty promocyjnej.

Ponadto analityki Biqsens w przejrzysty i zrozumiały dla każdego sposób dostarczają danych i informacji – na przykład na temat realizacji celów sprzedażowych, czy efektywności zespołu.

Chcąc obniżyć koszty utrzymania własnej bazy danych, przy jednoczesnym zapewnieniu jej stałej rozbudowy, Josera zdecydowała się na Winpoint. Ta zawsze aktualna i stale weryfikowana baza adresów pozwala na łatwą kategoryzację i segmentację klientów. Dzięki niej możliwe jest definiowanie regionów i profilowanie punktów sprzedaży. W połączeniu z Raportem Niezgodności Lokalizacji, powyższe usługi pomagają firmie Josera zbudować jeszcze skuteczniejszą strategię sprzedaży, uwzględniającą budowanie jak najlepszych, bezpośrednich relacji ze swoimi klientami.