Komplex Torus jest dystrybutorów kosmetyków, artykułów chemicznych i higienicznych, oferującym również artykuły pod własną marką. W firmie wdrożony został system Emigo wraz Raportem Niezgodności Lokalizacji oraz zaawansowanymi analitykami Biqsens. Rozwiązania te pomagają zapewnić wzrost wyników sprzedaży i efektywności zarówno na poziomie siły terenowych, jak i w sferze planowania strategii i podejmowania decyzji.
Emigo wspiera przedstawicieli w ich codziennych zadaniach, porządkując i automatyzując ich prace oraz dając szybki dostęp do wszelkich niezbędnych informacji o ofercie, promocjach, czy klientach. Ocena i analiza danych sprzedażowych jest znacznie ułatwiona za sprawą analityk Biqsens, które prezentują skomplikowane dane w przystępny sposób, za pomocą bardzo przejrzystych wykresów.
Proces analizy jest dzięki temu uproszczony, a zrozumiałe dane, dostępne na bieżąco, pomagają podejmować trafniejsze decyzje. Raport Niezgodności Lokalizacji dostarcza wiedzy na temat faktycznej realizacji założeń dotyczących bezpośredniego kontaktu przedstawicieli z klientami.