Orkla Care S.A., właściciel marek Dermika i Soraya, zdecydował się na migrację do nowego oprogramowania wspierającego sprzedaż. Emigo i Integra firmy Sagra Technology usprawniają codzienną pracę kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych.
Orkla Care S.A. to rodzime przedstawicielstwo koncernu farmaceutyczno – kosmetycznego, specjalizującego się w produktach do higieny i opieki zdrowotnej. Na początku 2011 roku podjęto decyzję o wdrożeniu oprogramowania Emigo i Integra.
Przedstawiciele Orkla pozytywnie oceniają przebieg wdrożenia.
Wdrożenie trwało niespełna miesiąc – mówi Jarosław Brzozowski, dyrektor handlowy – Tak krótki czas implementacji był możliwy dzięki półtorarocznym przygotowaniom, podczas których ustalono szczegółowy zakres funkcji, które ma realizować system Emigo.
Wcześniejsze rozwiązanie dla przedstawicieli handlowych automatyzujące sprzedaż nie spełniało oczekiwań Orkla.
Emigo wraz z Integrą miały wszystkie konieczne funkcjonalności i zapewniały największe parametry korzyści w stosunku do ponoszonych kosztów – wspomina Jarosław Brzozowski.
Zaimplementowane rozwiązanie umożliwia m.in. sprawdzenie przez przedstawiciela handlowego stanów magazynowych i złożenie zamówienia w punkcie sprzedaży. Zamówienie to jest automatycznie przetwarzane w bazie danych dystrybutora i dzięki temu szybciej realizowane. Na urządzeniu przenośnym handlowca dostępne są informacje o tym, co dany punkt wcześniej zamawiał i w jakim stopniu zamówienie zostało zrealizowane.
Bardzo zależało nam na tym, by system miał połączenie z dystrybutorami. Takie funkcjonalności zapewnia nam system Integra – mówi Jarosław Brzozowski – Dzięki temu dokładnie znamy poziom naszych zapasów, możemy dostosować do nich produkcję i na bieżąco znamy rzeczywisty stan sprzedaży. Z tego elementu wdrożenia jestem najbardziej zadowolony – dodaje Jarosław Brzozowski.
Implementacja systemów Emigo oraz Integra w Orkla Care S.A.Polska przyniesie realne korzyści biznesowe: wzrost jakości pracy i zwiększenie wydajności przedstawicieli handlowych, automatyczne raportowanie pracy oraz wartości sprzedaży w oparciu o integrację z dystrybutorami. Zapewnia także dostarczanie zamówień bezpośrednio do systemów dystrybutorów i zwrotne ich potwierdzanie, a także możliwość analizowania stanów magazynowych.