Philips

Philips to znany wszystkim producent urządzeń elektronicznych. W swojej ofercie ma między innymi nowoczesne, soniczne szczoteczki do zębów. To właśnie w tym segmencie siły sprzedażowe Philipsa korzystają z rozwiązań Sagra Technology.

Za wsparcie przedstawicieli pracujących w terenie odpowiada system Emigo. Automatyzuje ich codzienną pracę, dając możliwość sprawnej obsługi najważniejszych procesów sprzedażowych. Skraca czas wykonywania wizyt, zwiększa skuteczność i ułatwia realizację celów.

W dotarciu do klientów handlowcom Philipsa pomaga baza Ipocrates, zawierająca dane zawsze aktualne i zweryfikowane dane teleadresowe stomatologów. Poza zdobyciem nowych, nieobsługiwanych klientów, pozwala na ich łatwe kategoryzowanie, profilowanie i śledzenie historii ich zatrudnienia. W ten sposób możliwe jest utrzymanie relacji z klientami, nawet jeśli zmieniają miejsce pracy.

Analiza wyników sprzedaży, czy pracy przedstawicieli możliwa jest dzięki Biqsens. To zaawansowane analityki oparte na MS Power Bi. Pozwalają wydobyć z surowych danych istotne informacje, dając tym samym wiedzę umożliwiającą podejmowanie skutecznych decyzji. Dane dystrybułowane są wewnątrz organizacji w bezpieczny sposób, zgodnie z hierarchią w firmie.