TZMO, producent tak znanych marek jak Bella czy Seni po kilku latach pracy z Emigo w Polsce postanowił wdrożyć sprawdzone rozwiązanie w swoich zagranicznych oddziałach.
Na początek wybrał Indie. Elastyczność systemu pozwoliła dostosować działania do indyjskich standardów. A co więcej, klient samodzielnie przeprowadził wdrożenie na miejscu, przy zdalnym wsparciu z naszej strony. I mimo że specyfika rynku wydaje się całkowicie inna od znanej z kraju, to oddział indyjski pracuje na prawie lustrzanym odbiciu systemu Emigo, na którym działa TZMO w Polsce.
Jednym z wyjątkowych dostosowań, które wyróżnia to wdrożenie, jest specyfika pracy przedstawiciela z klientem. Dane o kliencie, to nie tylko jego adres i lokalizacja, ale również zdjęcie osoby do kontaktu. Dzięki Emigo TZMO może ujednolicić pracę przedstawicieli bez względu na miejsce ich pracy, przy jednoczesnym uwzględnieniu specyficznych wymagań rynku lokalnego.