Firma Kimberly-Clark Poland S.A po ponad rocznej pracy z Systemem Emigo zdecydowała się podnieść jakość pracy oraz zwiększyć wydajność przedstawicieli kolejnego działu sprzedaży – Kanału Nowoczesnego (Key Accounts), obsługującego sieci handlowe.
O wdrożeniu Emigo w departamencie Key Accounts zdecydowała przede wszystkim chęć usystematyzowania czynności wykonywanych przez handlowców podczas wizyt w sieciach handlowych. Wiedza o szerokich możliwościach oraz znajomość Emigo pozwoliła na szybkie dostosowanie i wdrożenie systemu w tym dziale.
Dzięki wprowadzeniu Emigo zestandaryzowano zadania takie jak: badanie ekspozycji i dystrybucji, przygotowanie akcji promocyjnych. Pracownicy Działu kanału nowoczesnego zyskali narzędzie do budowania wartościowych i solidnych relacji z największymi klientami oraz zwiększyli możliwość kontroli nad egzekwowaniem dotychczasowych ustaleń kontraktowych z sieciami.
Kimberly-Clark to globalne przedsiębiorstwo, lider na rynku produktów higienicznych i kosmetycznych w ponad 80 krajach. Polski oddział sprzedaje wyroby takich znanych marek jak Velvet czy Huggies . Produkty te od lat cieszą się dużą popularnością na rynku polskim ze względu na swoją wysoką jakość i przystępną cenę.