Emigo

AKTUALIZACJA
maj 2025

Sprawdź co nowego na Ciebie czeka w Emigo i Integra

Wprowadziliśmy szereg nowości i zmian. Wszystko po to, aby Twoja praca była jeszcze łatwiejsza i bardziej efektywna. 

Bardziej szczegółowe opisy jak zawsze znajdziesz w Emigopedii w sekcji Aktualizacje.

01

Eksport propozycji zamówienia do pliku CSV

Od teraz propozycja zamówienia od razu posiada załącznik z listą proponowanych do zamówienia pozycji, wraz z proponowanymi ilościami i cenami (automatycznie wygenerowany plik CSV). Przedstawiciel nie musi już ich przepisywać i przesyłać ręcznie ze swojej skrzynki mailowej do sklepu.

Aby wysłać propozycję zamówienia, przedstawiciel musi kliknąć przycisk zaznaczony na obrazku.

02

Otwieranie na Terminalu Mobilnym Emigo plików podpiętych pod czynność H5 na pełnym ekranie.

Dla większej wygody używania TME dodaliśmy możliwość wyświetlania plików podpiętych pod czynność na pełnym ekranie. W edytorze czynności H5 dla pola typu „Przycisk” został dodany parametr określający, czy podpięta strona lub plik otworzą się na pełnym ekranie, czy w oknie.

03

Ikona prowadząca do listy "ilości w poprzednich zamówieniach" w zamówieniu na Terminalu Mobilnym Emigo

Aby ułatwić przedstawicielom kompletowanie zamówień dodaliśmy ikonę pozwalającą przejrzeć historię zamawianych ilości przy każdej pozycji.

Pole „Ostatnio” wyświetla ostatnią zamówioną ilość, natomiast po kliknięciu na ikonkę zegara wyświetla się historia wcześniej zamawianych ilości.

04

Możliwość zaznaczania i kopiowania uwag do zamówienia z Terminala Mobilnego Emigo

Dodaliśmy możliwość zaznaczania i kopiowania uwag do zamówienia w aplikacji mobilnej Emigo. Dzięki temu przedstawiciele nie muszą przepisywać informacji, których potrzebują, np. do sprawdzenia statusu przesyłki na stronie firmy kurierskiej – do tej pory nr przesyłki musieli przepisywać z podglądu czynności na TME.

05

Sortowanie firmowe produktów w ofercie „wszystkie produkty” oraz ofertach dynamicznych na Terminalu Mobilnym Emigo

Dla szybszej i łatwiejszej pracy przedstawicieli dodaliśmy możliwość wprowadzenia firmowego sposobu filtrowania produktów w widoku wszystkich produktów oraz ofertach dynamicznych na TME.

W kartotece produktów należy wprowadzić nr do sortowania. Może to być na przykład rozmiar produktu. Przedstawiciel na TME zobaczy wśród parametrów sortowania opcję „Firmowe”.

06

Losowe wybieranie pozycji z listingu w czynności H5 zasilanej ofertą

Nowa opcja dotyczy wszelkich czynności H5, w których pozycje zasilane są ofertą. rzykładem może być Perfect Store. W ramach badania Perfect Store, Przedstawiciele kontrolują obecność w sklepie produktów z listingu. Listingi dla niektórych sklepów są bardzo długie, a ich kontrola zajmowała zbyt wiele czasu. Wprowadziliśmy możliwość losowego wyboru pozycji z listingu, których ma dotyczyć czynność. Na zakładce “Konfiguracja” -> „Ogólne” pojawił się  checkbox “Losuj określoną liczbę pozycji oferty” oraz slider z liczbą pozycji do wylosowania (od 1 do 50). Te parametry są dostępne po włączeniu zasilania pozycji produktami (z oferty).

07

Automatyczne odrzucanie zamówień zatrzymanych po upływie 48h

Wprowadziliśmy możliwość automatycznego zarządzania kolejką dokumentów, czyli w tym przypadku zamówień zatrzymanych z powodu np. braku produktu lub kontrahenta w kartotece dystrybutora. Od teraz administrator Emigo nie musi obsługiwać ich ręcznie, dzięki czemu cały proces przebiega znacznie szybciej. W celu uruchomienia funkcjonalności należy skontaktować się z opiekunem klienta.

08

Kopiowanie wybranych danych z karty produktu na Terminalu Mobilnym Emigo do schowka

Wprowadziliśmy możliwość kopiowania danych z karty produktu. Może się przydać w sytuacjach, kiedy przedstawiciel musi przesłać zgłoszenie dotyczące konkretnego produktu. Od teraz nie musi ręcznie przepisywać danych produktu.

Kopiować można następujące dane:

  • Nazwa
  • Indeks
  • Kod kreskowy

09

Zwiększenie rozdzielczości podglądu zdjęcia w Galerii

Podgląd zdjęcia w Galerii na Portalu Emigo ma od teraz wyższą rozdzielczość, dzięki czemu można łatwiej dostrzec więcej detali i nie ma potrzeby pobierania zdjęcia, aby np. rozpoznać opakowania produktów. Kółko myszki pozwala przybliżyć widok.

10

Dodatkowe informacje dot. zamówień cząstkowych w zamówieniu sieciowym wysyłanym do hurtowni

Aby ułatwić hurtowniom sprawną weryfikację kompletności otrzymywanych zamówień sieciowych, wprowadziliśmy dodatkowe informacje w polu „Uwagi dodatkowe” w nagłówku zamówienia. Od teraz wysyłane do hurtowni zamówienie m.in.: zawiera informacje o liczbie zamówień cząstkowych, które zostały utworzone z danego zamówienia sieciowego, przesłanego przez producenta.

Dzięki temu hurtownie mogą sprawniej ocenić, czy w  procesie kompletowania dostawy do sieci, uwzględniły wszystkie zamówienia cząstkowe,  co znacząco zmniejsza ryzyko pominięcia któregoś z elementów.

11

Pozostałe usprawnienia

  • Możliwość wielokrotnego wyboru na konsoli Planowanie >> Produkty >> Ograniczone produkty >> Klienci (Portal Emigo)
  • Planowanie wizyt w Terminalu Mobilnym Emigo na 6 miesięcy w przód na urządzeniach z Androidem.
  • Skrócenie czasu przetworzenia zamówień w Integrze. Dzięki temu zamówienia są niemal natychmiast przekazywane do hurtowni. Zmniejszy się ryzyko wystąpienia braków z powodu opóźnienia.
  • Dodanie ikony statusu dla zamówienia anulowanego z poziomu kolejek dokumentów.

Potrzebujesz wsparcia?

W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Wsparcia. Po prostu napisz: [email protected] 
Postaramy się odpowiedzić Ci najszybciej, jak to możliwe