Optymalizacja procesów i zarządzanie pracą wykonywaną poza biurem
TrybiQ to platforma, która pozwala wyeliminować zbędną papierologię. Automatyzuje zadania, procesy i przepływy dokumentów.
Pozwala skutecznie wdrożyć i zachować Twoje standardy oraz procedury realizacji zadań u klienta, dzięki łatwemu odwzorowaniu ich w systemie. Wykonane zadania raportowane są w aplikacji – Twoi ludzie zyskują czas, a Ty dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu.
Dla kogo jest trybiQ?
TrybiQ powstał dla firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Pomaga im wydajniej wykonywać pracę oraz ułatwić menadżerom planowanie, obniżanie kosztów obsługi klienta i dalszą optymalizację procesów.
TrybiQ możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej branży: sprawdzi się zarówno w produkcji, energetyce, budownictwie, opiece zdrowotnej, handlu, nieruchomościach i wielu innych.
Monter
Serwisant
Kierownik budowy
Pielęgniarka
Merchandiser
Audytor
I wiele innych
Co utrudnia digitalizację Twojego biznesu?
Wzrost wielu firm hamują podobne ograniczenia technologiczne, które bezpośrednio utrudniają sprawne zarządzanie i podejmowanie właściwych, biznesowych decyzji.
Wyzwania
Rozwiązanie
Korzyści
01
Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej
Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników
Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów
02
Trudność w utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole
Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.
Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.
03
Brak szybkiego dostępu do rejestru zdarzeń dla pracowników terenowych
Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie
Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca
04
Trudności w komunikacji z klientami
System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów
Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.
05
Żmudna praca biurowa oparta na dokumentach papierowych
Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie
Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów
06
Utrudniony dostęp do danych kontaktowych i informacji o klientach
Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy
Łatwiejsze kategoryzowanie i zarządzanie klientami oraz sprawniejsza współpraca
07
Trudności w ocenie i rozwijaniu umiejętności pracowników działających poza biurem
System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów
Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług
01Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej
Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej
Rozwiązanie
Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników
Korzyści
Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów
02Trudność w utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole
Trudność w utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole
Rozwiązanie
Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.
Korzyści
Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.
03Brak szybkiego dostępu do rejestru zdarzeń dla pracowników terenowych
Brak szybkiego dostępu do rejestru zdarzeń dla pracowników terenowych
Rozwiązanie
Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie.
Korzyści
Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca.
04Trudności w komunikacji z klientami
Trudności w komunikacji z klientami
Rozwiązanie
System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów
Korzyści
Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.
05Żmudna praca biurowa oparta na dokumentach papierowych
Żmudna praca biurowa oparta na dokumentach papierowych
Rozwiązanie
Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie
Korzyści
Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów
06Utrudniony dostęp do danych kontaktowych i informacji o klientach
Utrudniony dostęp do danych kontaktowych i informacji o klientach
Rozwiązanie
Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy.
Korzyści
Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów.
07Trudności w ocenie i rozwijaniu umiejętności pracowników działających poza biurem
Trudności w ocenie i rozwijaniu umiejętności pracowników działających poza biurem
Rozwiązanie
System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów.
Korzyści
Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług
Zautomatyzuj swoje procesy
Poznaj trybiQ - który powstał, by ułatwić Ci digitalizację pracy wykonywanej przez zespół pracujący bez biurka - mechaników, audytorów, techników etc.
TrybiQ, umożliwia proste i skuteczne zarządzanie zadaniami realizowanymi w terenie, takimi jak audyty, kontrole, prace serwisowe czy inspekcje.
Ponadto, dzięki naszej platformie możesz szybko i łatwo generować cyfrowe dokumenty, takie jak druki, protokoły, raporty, listy kontrolne oraz zlecenia.
Co możesz zyskać, wprowadzając trybiQ do swojej firmy?
Nasza platforma bazuje na sprawdzonym w biznesie know-how. Wiemy, jakie procesy i dane są firmom niezbędne do wzrostu. TrybiQ pozwoli Ci to osiągnąć poprzez:
Optymalizację kosztów pracy
Optymalizuj koszty, dzięki przeniesieniu pracy administracyjnej do domeny cyfrowej w ramach jednego systemu.
Szybki wgląd w zadania zespołu
Na bieżąco śledź zaplanowane i wykonane zadania dzięki integracji z kalendarzem Outlook.
Kontrolę czasu pracy
Bieżące potwierdzanie wykonania zadań
Zwiększenie satysfakcji klientów
Zarządzanie potencjałem klientów
Wzrost efektywności
Dostęp do danych
Skonsultuj wdrożenie trybiQ
Co wyróżnia platformę trybiQ?
Łatwa integracja z innymi systemami
Dostarczamy gotowe do użycia oprogramowanie w modelu no-code, które z łatwością dostosujesz do indywidualnych potrzeb swojej firmy oraz zintegrujesz z obecnie wykorzystywanymi systemami takimi jak ERP, CRM, Outlook, Teams.
Cyfryzacja dokumentów
Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji.
Aplikacja mobilna
TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.
Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb
Szybka i prosta personalizacja funkcji i ustawień systemu oraz tworzenie formularzy i dokumentów dzięki no-code. Możliwe jest planowanie wszelkich zadań - zdalnych, stacjonarnych i telefonicznych bez wsparcia programistów.
Jak to działa?
Analityka
Mapowanie
Digitalizacja
Automatyzacja
Otrzymujesz gotowe do wdrożenia oprogramowanie do zarządzania przepływami pracy, czyli narzędzie do planowania pracy, które dodatkowo wspomaga pracowników terenowych w realizacji zadań.
Dostarczasz pracownikom terenowym narzędzia, które usprawniają obsługę klienta, skracają czas reakcji i powodują oszczędność zasobów oraz zwiększenie zaangażowania.
Otrzymujesz szablony, które szybko dostosujesz w przypadku jakiejkolwiek zmiany wymagań regulacyjnych lub kontraktowych.
Twój zespół otrzymuje aktualizowany w czasie rzeczywistym zdalny dostęp do biura, firmowej bazy wiedzy i danych o klientach.
Korzystasz z wielu funkcjonalności platformy, które zintegrujesz z obecnymi systemami.
Zarząd otrzymuje dostęp do kluczowych danych.
Technologie napędzające trybiQ:
Rozwiązania technologiczne
Platforma no-code z rozwiązaniami future-proof
Zaawansowana analiza z użyciem Biqsens, OData i PowerBI
Technologia AI/ML użyta w rozpoznawaniu obrazów oraz autosugestiach
Gwarancja bezpieczeństwa z Microsoft Azure
Rozwiązanie Software as a Service
Integracje
Skuteczna cyfryzacja jest możliwa dzięki współpracy wielu rozwiązań. TrybiQ bez problemu może zostać zintegrowany z Twoimi pozostałymi narzędziami:
FAQ - znajdź odpowiedź na pytanie
Dlaczego powstał trybiQ?
TrybiQ powstał ponieważ zauważyliśmy, jak wiele firm, które zatrudniają pracowników terenowych potrzebuje rozwiązań, które ułatwiłyby im rejestrację działań serwisowych, kontrolnych, audytowych czy wszystkich innych, wykonywanych poza biurem. Drugim ważnym powodem była pomoc we wdrożeniu pełnej cyfryzacji zadań i projektów z uwzględnieniem specyfiki pracy terenowej, w taki sposób, by zredukować w całym przedsiębiorstwie zbędną papierologię.
Czy warto w ogóle optymalizować firmowe procesy?
W wielu branżach rośnie konkurencja, rośnie często też poziom i oczekiwania klientów co do wykonywanych usług. Optymalizacja bieżących procesów przy podnoszeniu jakości wykonywanych usług i zmniejszaniu kosztów wydaje się działaniem, które jest oczywiste dla większości organizacji. Jednym z najlepszych sposobów, by zacząć jest optymalizacja procesów biznesowych krok po kroku, wtedy ryzyko popełnienia błędu i opór przed zmianami jest mniejszy, co sprzyja realizacji konkretnych celów biznesowych. Wprowadzanie zmian najlepiej zacząć od stworzenia mapy procesów. TrybiQ pozwala skutecznie wdrożyć i zachować standardy, procesy biznesowe i łatwo odwzorować je w systemie, co pomaga je potem optymalizować i zwiększać jakość usług.
Czy moja firma nie jest za mała na optymalizację procesów?
Wielkość firmy nie stanowi bariery wejścia przy optymalizacji procesów biznesowych. TrybiQ pomoże w optymalizacji procesów zarówno w małych firmach, zatrudniających kilku pracowników terenowych, jak i tych, które zatrudniają ich zdecydowanie więcej. W praktyce oznacza to, że im więcej pracowników zatrudniasz, tym większą oszczędność, dzięki optymalizacji ich pracy możesz wypracować.
Skąd bierze się opór pracowników przed wdrożeniem nowych technologii i jak go pokonać?
Większość organizacji wie, że ciągła optymalizacja procesów, to dziś strategiczny element rozwoju ich przedsiębiorstwa. Robotyzacja procesów biznesowych (robotic process automation), czyli zastąpienie przez aplikację czynności nadających się do automatyzacji, to biznesowa codzienność w wielu branżach. Tym, co niestety często hamuje rozwój jest opór, który stawiają pracownicy, wobec wprowadzania do ich codziennej pracy nowoczesnych technologii.
Z jednej strony optymalizacja procesów biznesowych umożliwia redukcję kosztów, pozwala eliminować błędy ludzkie w pracy, jednak ludzie w większości boją się zmian. Z psychologicznego punktu widzenia, mogą one budzić opór, nawet jeżeli usprawnienie lub ułożenie danego procesu od zera może spowodować, że nastąpi minimalizacja błędów popełnianych przez pracowników, którzy tej zmiany się obawiają. Niestety, mając tego typu ograniczone podejście do wprowadzania usprawnień firma może wiele stracić.
Najczęstszymi obiekcjami, które można od pracowników usłyszeć (często niewypowiedzianymi wprost) są strach przed tym, że zostaną zastąpieni przez maszyny, ponieważ z dnia na dzień staną się niepotrzebnym kosztem. Automatyzacja procesów biznesowych (process automation) i digitalizacja ich pracy przeraża ich, ponieważ optymalizację rozumieją jako cięcie kosztów. Ten opór da się pokonać stosując kilka prostych kroków wykonywanych w ustalonej sekwencji:
- Prezentowanie i utrwalanie u pracowników korzyści wynikających z używania nowego rozwiązania.
- Przeprowadzenie szkolenia, które zainteresowanych wprowadzi w temat.
- Zaangażowanie osób, które korzystać będą z nowych technologii poprzez „marketing wewnętrzny”, by wzbudzić ekscytację nowym projektem.
- Rozpoczęcie wdrażania od podstawowych funkcjonalności, bez wprowadzania wszystkich modułów danej aplikacji na raz, by nie przytłoczyć rozmiarem i tempem zmiany.
Jeżeli interesuje Cię ten temat, to rozwijamy go szerzej w artykule, o tym jak pokonywać opór pracowników przed wdrażaniem nowych technologii.
Jak skutecznie zarządzać zespołem terenowym?
Jest kilka aspektów, o które warto zadbać, by funkcjonowanie firmy zatrudniającej pracowników terenowych było płynne:
- Stałe monitorowanie postępów prac, poprzez łatwy dostęp do przypisanych zleceń i płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikiem, a kierownikiem.
- Pełne zrozumienie wszystkich procesów, zarówno przez samych pracowników, jak i przełożonych.
- Dostępność danych, tak by można było je łatwo analizować i wybierać działania optymalizacyjne, które dzięki usprawnieniu mogą dać najlepsze efekty. Komplet informacji potrzebnych do rozpoczęcia pracy i wykonania zlecenia – w jednym miejscu i zawsze pod ręką, bez pisania mejli, telefonowania, by uzupełnić brakujące informacje.
- Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów biznesowych.
- Komunikacja i płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikiem, a kierownikiem. Szybkie i sprawne zarządzanie pilnymi zleceniami.
- Tworzenie dokumentacji, raportów, analiz, które zamiast zajmować niepotrzebnie czas, ułatwiają i przyspieszają pracę.
TrybiQ usprawnia i optymalizuje pracę w każdym z powyższych aspektów, dzięki czemu doceniają go zarówno menedżerowie, jak i pracownicy.
Przejdź na trybiQ i zyskaj nowe możliwości automatyzacji procesów i usprawnienia pracy!
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja procesów może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.
Wypełnij formularz
Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!
Dlaczego warto nam zaufać?
Wspieramy firmy w transformacji cyfrowej i dzięki integracji procesów biznesowych firmy z możliwościami technologii pomagamy przedsiębiorcom wypracować nowoczesny i efektywny model organizacji.
Platforma trybiQ została zaprojektowana przez firmę Sagra Technology, eksperta w branży transformacji cyfrowej, za którą przemawia:
Ponad 100 specjalistów
35 lat na rynku
20 lat partnerstwa z Microsoft
ISO/IEC 27001:20213
Zaufali nam
Coca-Cola
L’Oréal
3M
Johnson & Johnson
Stock
Sarantis
MSD
Polpharma