Działająca od 1973 roku Poznańska Palarnia Kawy Astra to jedna z najważniejszych firm na krajowym rynku kawy i herbaty. Jej misją od początku jest dostarczanie konsumentom najlepszej jakości kaw i herbat z najodleglejszych zakątków świata.
Realizacja takiego celu wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań o rozbudowanych możliwościach. Pozwalających jak najlepiej zorganizować i częściowo zautomatyzować codzienne zadania sił sprzedaży. Na przykład związane z planowaniem pracy, wizytami, czy zarządzaniem sprzedażą.
Dlatego Astra postanowiła wdrożyć system Emigo, zwiększający skuteczność pracy Przedstawicieli i ułatwiający zarządzanie zespołem sprzedażowym.
Aby łatwiej planować, przeprowadzać i rozliczać działania wynikające z ustaleń między Przedstawicielami i klientami, firma zdecydowała się na dostępny w Emigo proces Akcji Lokalnych. Pomaga on zarządzać działaniami, które nie zostały zaplanowane odgórnie. Przedstawiciele mogą na podstawie ustaleń z klientem określić zasady akcji, czas jej trwania, budżet, zakres produktów, zasady akcji, czas jej trwania, budżet, zakres produktów, zasady promocji i rozliczenia. Natomiast przełożony Przedstawiciela może monitorować przebieg i rozliczenie Akcji Lokalnej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest sprawniejsze i bardziej elastyczne reagowanie na sytuację rynkową i budowanie dobrych relacji z klientami.
W powiększeniu bazy adresów, dotarciu do nowych klientów i utrzymaniu kontaktu z dotychczasowymi, Przedstawicieli Astry wspiera baza zawsze aktualnych danych adresowych Winpoint. Zawiera ona dane kontaktowe i lokalizacyjne punktów sprzedaży – stale aktualizowane i weryfikowane.
Aby sprostać potrzebie ułatwienia i przyspieszenia procesu realizacji zamówień, Astra zdecydowała się na usługę Integra. Dzięki niej przedstawiciel na bieżąco posiada dostęp do stanów magazynowych produktów u wszystkich zintegrowanych dystrybutorów. Zamówienia z Emigo trafiają bezpośrednio do systemu dystrybutora, eliminując w ten sposób ryzyko błędu i skracając czas realizacji. Przedstawiciel ma ponadto wgląd w status realizacji poszczególnych zamówień, a w razie całkowitego lub częściowego braku realizacji, otrzymuje informację o powodach takiego stanu rzeczy.