Działająca od 1973 roku Poznańska Palarnia Kawy Astra to jedna z najważniejszych firm na krajowym rynku kawy i herbaty. Jej misją od początku jest dostarczanie konsumentom najlepszej jakości kaw i herbat z najodleglejszych zakątków świata.
Realizacja takiego celu wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań o rozbudowanych możliwościach, dlatego Astra postanowiła wyposażyć swoich Przedstawicieli w system Emigo. Dzięki niemu codzienne zadania sił sprzedaży, związane z planowaniem pracy, wizytami, czy zarządzaniem sprzedażą mogą być jeszcze bardziej zorganizowane i w dużej części zautomatyzowane. Dostępny w Emigo proces Akcji Lokalnych pozwala Przedstawicielom planować, przeprowadzać i rozliczać działania, które nie były możliwe do zaplanowania w ogólnej strategii sprzedaży. Mogą oni na podstawie ustaleń z klientem określić zasady akcji, czas jej trwania, budżet, zakres produktów, zasady promocji i rozliczenia. Natomiast przełożony Przedstawiciela może monitorować przebieg i rozliczenie Akcji Lokalnej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest sprawniejsze i bardziej elastyczne reagowanie na sytuację rynkową i budowanie dobrych relacji z klientami.
W dotarciu do nowych klientów i w utrzymaniu kontaktu z dotychczasowymi, Przedstawicieli Astry wspiera baza zawsze aktualnych danych adresowych Winpoint. Zawiera ona dane kontaktowe i lokalizacyjne punktów sprzedaży – stale aktualizowane i weryfikowane. Proces składania zamówień jest znacznie ułatwiony i przyspieszony dzięki platformie integracyjnej Integra. Przedstawiciel na bieżąco posiada dostęp do stanów magazynowych produktów u wszystkich zintegrowanych dystrybutorów. Zamówienia z Emigo trafiają bezpośrednio do systemu dystrybutora, eliminując w ten sposób ryzyko błędu i skracając czas realizacji. Przedstawiciel ma ponadto wgląd w status realizacji poszczególnych zamówień, a w razie całkowitego lub częściowego braku realizacji, otrzymuje informację o powodach takiego stanu rzeczy.