Azan

Firma Azan od kilkudziesięciu lat działa w branży zoologicznej. Jest wyłącznym dystrybutorem karmy dla zwierząt Brit i Brit Care na rynek polski. Ponadto w swojej ofercie posiada też zabawki dla pupili, suplementy i karmy weterynaryjne.

Aby podnieść skuteczność realizacji celów dzięki automatyzacji codziennych czynności, firma zdecydowała się wdrożyć System Emigo. Za jego sprawą zarządzanie sprzedażą, wyznaczenie celów, kategoryzowanie i profilowanie klientów, czy określanie terytoriów sprzedaży jest znacznie ułatwione.

Chcąc poszerzyć swoją bazę adresów i z łatwością docierać do nowych klientów, Azan wybrał Winpoint – zawsze aktualną, stale weryfikowaną i rozbudowywaną bazę danych teleadresowych punktów sprzedaży.
Wdrożenie Winpoint przekłada się również na obniżenie kosztów obsługi i utrzymania własnej bazy danych.

Zapewnienie realizacji strategii sprzedażowej pod kątem bezpośredniego kontaktu przedstawicieli z klientem zapewnia z kolei Raport Niezgodności Lokalizacji. Kierownicy bez trudu mogą zweryfikować, czy przedstawiciele faktycznie wykonują zadania bezpośrednio w punktach sprzedaży – dbając o właściwe budowanie dobrych relacji z kontrahentami.

Kategorie

Tagi