BiFIX jest firmą, która już trzecią dekadę zajmuje się produkcją owocowych i ziołowych herbat, jak też suszarnictwem. Przedstawiciele handlowi BiFIX korzystają ze wsparcia systemu Emigo. Dzięki niemu usystematyzowaniu i ułatwieniu uległy między innymi takie procesy, planowanie i odbywanie wizyt, składanie zamówień, badanie ekspozycji czy akcje promocyjne. W połączeniu z Integrą – platformą integrującą system Emigo z systemami ERP dystrybutorów, przedstawiciele mają bieżący dostęp do stanów magazynowych i statusów realizacji zamówień.
Sam proces składania zamówienia jest zautomatyzowany i nie wymaga ręcznego wpisywania do systemu magazynowego. Dzięki integracji eliminowane są błędy i opóźnienia. Wdrożony w BiFIX Raport Niezgodności Lokalizacji pomaga w budowaniu dobrych relacji przedstawicieli z klientami poprzez weryfikację strategii pod kątem bezpośredniego kontaktu z klientem.