Dawtona jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku krajowym i europejskim firm oferujących produkty warzywne i owocowe.
Kierując się potrzebą łatwiejszego zarządzania procesami sprzedażowymi na każdym ich etapie, Dawtona zdecydowała się na system Emigo.
Dzięki automatyzacji najważniejszych elementów pracy przedstawicieli, system wpłynie na zwiększenie ich efektywności i skuteczności.
W celu ułatwienia planowania, prowadzenia i rozliczania dopasowanych do każdego klienta działań, firma wybrała funkcjonalność Akcji Lokalnych. Pozwoli ona planować i wykonywać idealnie dostosowane do potrzeb klientów czynności, które były niemożliwe do zaplanowania z góry. Przedstawiciel podczas każdej wizyty będzie mógł w szybki sposób przejrzeć historię wizyt i notatki na temat danego klienta. Co więcej, system przypomni mu o działaniach, które ma wykonać. Dzięki temu możliwe będzie osiągnięcie wyższej skuteczności i zadowolenia ze współpracy na linii producent – klient.
Integra, czyli platforma integrująca dane z różnych systemów dystrybutorów, pozwoli odpowiedzieć na potrzebę skrócenia czasu, wykorzystywanego przetwarzanie danych, usprawniając proces składania zamówień. Powiązana z nią Usługa Identyfikacji Sprzedaży (UIS) dostarczy kompletnej wiedzy na temat poziomu całej sprzedaży produktów firmy i pomoże zbudować Dawtonie pełny obraz rynku. Wszystko dzięki rzetelnym danym o zamówieniach zrealizowanych nie tylko za pośrednictwem przedstawicieli, ale również składanych przez sklepy bezpośrednio u dystrybutorów.
Pozyskane w ten sposób dane i informacje będą łatwo dostępne za sprawą zaawansowanych analityk Biqsens. W prosty i przejrzysty sposób, za pomocą przyjaznych wykresów, Biqsens dostarczy danych i informacji niezbędnych do podejmowania ważnych, strategicznych decyzji.