Wdrożona funkcjonalność Akcji Lokalnych pozwoli im planować i wykonywać idealnie dostosowane do potrzeb klientów czynności, które były niemożliwe do zaplanowania z góry. Przedstawiciel podczas każdej wizyty będzie mógł w szybki sposób przejrzeć historię wizyt i notatki na temat danego klienta. Dzięki temu zaplanuje najskuteczniejsze, dopasowane do każdego klienta zadania oraz je rozliczy. Co więcej, system przypomni mu o działaniach, które ma wykonać. Dzięki temu możliwe będzie osiągnięcie wyższej skuteczności i zadowolenia ze współpracy na linii producent – klient.
Integra, czyli platforma integrująca dane z różnych systemów dystrybutorów, pozwoli skrócić czas potrzebny na przetwarzanie danych, usprawniając proces składania zamówień. Powiązana z nią Usługa Identyfikacji Sprzedaży (UIS) dostarczy kompletnej wiedzy na temat poziomu całej sprzedaży produktów firmy i pomoże zbudować Dawtonie pełny obraz rynku. Wszystko dzięki rzetelnym danym o zamówieniach zrealizowanych nie tylko za pośrednictwem przedstawicieli, ale również składanych przez sklepy bezpośrednio u dystrybutorów. Pozyskane w ten sposób dane i informacje będą łatwo dostępne za sprawą zaawansowanych analityk Biqsens. W prosty i przejrzysty sposób, za pomocą przyjaznych wykresów, Biqsens dostarczy danych i informacji niezbędnych do podejmowania ważnych, strategicznych decyzji.