Polski Cukier

Przeczytaj referencje


 

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. to największy w Polsce i jeden z największych w Europie producentów cukru. Ponadto skupia w sobie też spółki zajmujące się handlem przetworami.

W realizacji celów zespoły handlowe Polskiego Cukru wspierane są przez system Emigo. Automatyzacja ich codziennych zadań i zarządzanie procesem sprzedaży na każdym jego etapie skraca czas wizyt i zwiększa skuteczność pracy przedstawicieli.

Dla usprawnienia realizacji zamówień Polski Cukier zdecydował się wdrożyć Integrę – czyli integrację systemu Emigo z systemami ERP dystrybutorów. Integra umożliwia automatyczny transfer zamówień pomiędzy systemami, co skutkuje wyeliminowaniem ryzyka błędu, przyspiesza cały proces oraz daje dostęp do bieżących informacji o statusie realizacji każdej pozycji zamówienia. W przypadku braku realizacji poszczególnych pozycji Integra informuje o przyczynach – w ten sposób pomaga zlokalizować słabe punkty łańcucha dostaw.

Zwiększanie przewagi rynkowej umożliwia też Winpoint – baza zawsze aktualnych i zweryfikowanych adresów sklepów. Dzięki niej przedstawiciele Polskiego Cukru zawsze mają pewność, że dane klientów w bazie są zgodne z rzeczywistością, co pozwala im z łatwością docierać do nowych klientów. Poza dostępem do niemal wszystkich punktów sprzedaży na rynku, Winpoint pozwala też na ich łatwe profilowanie i kategoryzowanie, ułatwiając realizację strategii.

Kolejnym elementem umożliwiającym dotarcie do nowych klientów jest Usługa Identyfikacji Sprzedaży. Na podstawie danych pochodzących z faktur dystrybutorów, UIS pozwala zidentyfikować sklepy, które zamawiają produkty Polskiego Cukru bezpośrednio w hurtowniach. Dzięki temu przedstawiciele mogą dotrzeć do klientów, których wcześniej nie obsługiwali.

Analiza danych z rynku i dotyczących wyników pracy przedstawicieli możliwa jest dzięki analitykom Biqsens. Nawet najbardziej skomplikowane dane przedstawiane są w postaci przejrzystych raportów i dystrybuowane wewnątrz firmy w bezpieczny sposób, zgodnie z jej hierarchią.

Ważnym usprawnieniem, z którego korzysta Polski Cukier są edytory procesów działające w modelu no-code. Umożliwiają łatwe odzwierciedlenie i bieżącą modyfikację procesów biznesowych w systemie Emigo. Ich konfiguracja nie wymaga umiejętności programistycznych. W efekcie Polski Cukier jest w stanie nie tylko łatwo i niskim kosztem dostosować system do swoich potrzeb, ale też błyskawicznie reagować na zmieniające się wyzwania rynku.

Polski cukier z Emigo

Kategorie

Tagi