Radex Serwis to działająca od 2006 firma zajmująca się utrzymaniem czystości w obiektach przemysłowych i komercyjnych. Fundamentem jej działalności jest zarządzanie higieną w zakładach przemysłu spożywczego – głównie utrzymaniem czystości linii produkcyjnych firm zajmujących się przetwórstwem mięsnym.
Wymaga to zachowania ścisłych norm i procedur oraz rzetelnego raportowania wykonanych działań. Z uwagi na to, jak kompleksowe są działania przeprowadzane przez zespoły pracowników Radex Serwis, firma potrzebowała rozwiązania, które pozwoli lepiej zorganizować ich pracę, obniżyć koszty i zaoszczędzić czas, jak też poprawić jakość współpracy z klientem. Istotna była możliwość rejestrowania dowodów przeprowadzenia prac w określonej kolejności z użyciem konkretnych materiałów.
Rozwiązanie musiało odzwierciedlać też fakt, że zlecenia wykonywane są według ściśle określonych procedur.
Mimo tego, że potrzeby Radex Serwis były zupełnie inne niż domena systemu Emigo, już na etapie wstępnej konfiguracji na potrzeby prezentacji handlowej udało się przygotować MVP (Minimum Viable Product), czyli wersję rozwiązania zaspokajającą niezbędne potrzeby klienta. To zadecydowało o wyborze rozwiązania. W ramach wdrożenia zespół Sagra Technology dzięki narzędziom low-code i no-code odwzorował dokumentację i procesy realizowane przez pracowników firmy Radex w zakładach przetwórstwa mięsnego.