Terravita

Terravita to znany chyba wszystkim w Polsce producent wyrobów czekoladowych. Działa w tej branży nieprzerwanie od 1992 roku. Aby jeszcze lepiej sprostać wymaganiom rynku i budować przewagę konkurencyjną, Terravita zdecydowała się na wdrożenie systemu Emigo wraz z dodatkowymi usługami.

Emigo Core SFA pomaga zespołom handlowym w łatwiejszej realizacji celów. Kompleksowa obsługa i automatyzacja najważniejszych procesów sprzedażowych w terenie podnosi wydajność i skuteczność pracy przedstawicieli. Producentowi zależało na usprawnieniu współpracy ze swoimi dystrybutorami. Możliwe stanie się to z pomocą Integry, czyli integracji z systemami magazynowymi dystrybutorów. Zamówienia składane w Emigo są automatycznie przesyłane do systemów hurtowni, co skraca czas ich realizacji i eliminuje ryzyko błędu. Integra pozwala na bieżąco śledzić stany magazynowe danych produktów oraz poznać przyczyny braku realizacji zamówienia. Przekłada się to na oszczędność czasu i kosztów obsługi zamówień.

Kolejnym aspektem istotnym dla Terravity było posiadanie wysokiej jakości bazy danych klientów. Dzięki Winpoint – bazie zawsze aktualnych i zweryfikowanych danych teleadresowych sklepów – możliwe jest kategoryzowanie i profilowanie klientów według potrzeb, tworzenie regionów i ofert dostosowanych do różnych grup klientów. Winpoint ułatwia też pracę przedstawicieli, którzy bez problemu mogą dotrzeć pod właściwy adres.

Chcąc usprawnić szybkie i elastyczne reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku, producent zdecydował się na wdrożenie procesów Smart Workflow: Akcji Lokalnych oraz Przecen i Wymian. Te pierwsze znajdują zastosowanie, gdy przedstawiciel podejmuje niezaplanowane odgórnie działania w uzgodnieniu ze sklepem. W ramach procesu ustalenia są rejestrowane, określane są zasady akcji, budżet, czy forma promocji i sposób rozliczenia. Po wszystkim można przeprowadzić analizę skuteczności takiej akcji. Proces Przecen i Wymian pozwala utrzymać kontrolę nad trwającymi u klientów przecenami i wymianami wraz z monitoringiem przebiegu i budżetu.

Skuteczne wdrożenie strategii sprzedaży uwzględniającej budowanie relacji z klientami poprzez bezpośredni kontakt z przedstawicielami możliwe jest dzięki Raportowi Niezgodności Lokalizacji. Analizę wyników, skuteczności, oraz wielu innych czynników ułatwiają zaawansowane analityki biznesowe Biqsens. Z pomocą przejrzystych wizualizacji możliwe jest zdobycie wiedzy ukrytej w złożonych danych, co pomaga w podejmowaniu skutecznych decyzji, opartych na faktach. Dostęp do danych jest reglamentowany zgodnie z hierarchą – pracownicy każdego szczebla mają dostęp do informacji, które ich najbardziej interesują.

Kategorie

Tagi