Zakończyliśmy wdrożenie dla Grupa Maspex i uruchomiliśmy system Emigo w Tymbark Bulgaria.
Maspex to właściciel najbardziej rozpoznawalnych polskich marek spożywczych, które trafiają do konsumentów na wszystkich kontynentach (poza Antarktydą 😉). W portfolio grupy znajdują się znane wszystkim marki, m.in. Kubuś, Łowicz, Krakus czy właśnie Tymbark, a na rynku bułgarskim np. Queeen’s, Tedi, Coffeeta czy Tiger.
Tymbark to jeden z wiodących producentów soków, nektarów i napojów owocowych. W ciągu ponad 80-letniej historii firmy produkty Tymbark dotarły do prawie 30 krajów na całym świecie. Dywizja firmy działająca na terenie Bułgarii zdecydowała się korzystać z naszych rozwiązań.
W uzupełnieniu do systemu Emigo, który automatyzuje i usprawnia pracę przedstawicieli, firma korzysta m.in. z Integry, czyli integracji z systemami dystrybutorów. Dzięki niej handlowcy mają stały dostęp do stanów magazynowych, a zamówienia z Emigo są automatycznie przesyłane do systemów ERP hurtowni, eliminując ryzyko błędu i przyspieszając cały proces.
Sugerowane Zamówienia skracają czas wizyt, dzięki automatycznemu uzupełnianiu listy produktów do zamówienia pozycjami idealnie dopasowanymi do potencjału sklepu i historii współpracy. Tymbark używa też dwóch procesów Emigo Smart Workflow: Perfect Store oraz Akcji Lokalnych. Dzięki temu pierwszemu jest w stanie skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów dzięki realizacji standardów ekspozycji. Akcje Lokalne pozwalają sprawnie planować, zarządzać i rozliczać akcje promocyjne wynikające z uzgodnień przedstawicieli i sklepów.
Platforma analityczna Biqsens pozwala Tymbarkowi skutecznie zdobyć wiedzę płynącą z danych. Analityka Client Booster daje możliwość szybkiego zidentyfikowania klientów, którzy wymagają większej uwagi (np. ze względu na spadek sprzedaży lub niewykorzystany potencjał) i podjęcia odpowiednich działań.