Wawel SA

Wawel to firma z długoletnią historią postawiła na system Emigo. Jej słodkich produktów nie trzeba nikomu przedstawiać. Przedstawiciele handlowi zarówno działu tradycji, jak i kanału nowoczesnego od lat pracowali z systemem wsparcia sprzedaży. Jednak, aby zwiększyć swobodę i ergonomię pracy konieczny był wybór nowego rozwiązania. W rezultacie ponad 100 osób pracujących w terenie korzysta z Emigo.

Warto wspomnieć, że Wawel z Emigo zyskał integrację z systemami swoich dystrybutorów, dzięki której przedstawiciel już podczas tworzenia zamówienia u klienta, może wybierać dostawców na podstawie ich stanów magazynowych, prezentowanych na bieżąco na terminalu. Integracja daje gwarancję wysokich poziomów realizacji zamówień. Co ważne – przedstawiciel może również sprawdzać status realizacji i to dla każdej pozycji zamówienia.

Również menadżerowie sprzedaży korzystają z nowych możliwości: raportów, czy wskaźników, w których dane dotyczące między innymi: wysokości sprzedaży, wyników pracy PH, działań dystrybutorów, rankingi klientów aktualizowane są na bieżąco. Informacje można przeglądać w formie syntetycznej, jak również szczegółowo analizować, zagłębiając się kolejnymi kliknięciami w raport. A wszystko dostępne od ręki – bo dziś nikt już nie ma czasu czekać na raporty 2-3 dni.

 

Kategorie

Tagi