ETi European Food Industries S.A. Oddział w Polsce

Przeczytaj referencje


 

ETI to turecka firma produkująca słodycze znane już w ponad 40 krajach. Do Polski słodycze ETI zawitały dopiero w ostatnich latach.
Międzynarodowa ekspansja i zdobycie nowych rynków wymagaja odpowiednich narzędzi, dlatego firma wybrała Platformę Emigo.

Będący jej trzonem system wsparcia sprzedaży Emigo Core SFA ułatwia zespołom handlowym realizacje celów i zwiększa ich efektywność dzięki automatyzacji codziennych czynności. Organizuje i wspiera działania sprzedażowe w terenie na każdym ich etapie.

Dla skutecznego wejścia na polski rynek ETI potrzebowało rozbudowanej bazy klientów. Winpoint, czyli zawsze aktualna baza zweryfikowanych danych teleadresowych punktów sprzedaży detalicznej jest nie tylko źródłem kontaktów, ale również pozwala na profilowanie i segmentacje klientów. Dzięki temu firma może budować skuteczną strategię handlową. Dane w Winpoint są nieustannie sprawdzane pod kątem aktualności i poprawności przez zespół wykwalifikowanych specjalistów.

W celu usprawnienia realizacji zamówień firma zdecydowała się na wdrożenie Integry, czyli integracji Emigo z systemami magazynowymi dystrybutorów. Zamówienia są przesyłane z Emigo do systemów ERP automatycznie, co eliminuje ryzyko popełnienia błędu i skraca czas realizacji zamówienia. Wymiana danych daje przedstawicielom bieżący dostęp do stanów magazynowych i pozwala odpowiedni magazyn w trakcie składania zamówienia. Otrzymują też statusy realizacji każdej zamówionej pozycji, jak też informacje o przyczynach ewentualnego braku realizacji.

Analiza danych gromadzonych zarówno z systemu Emigo, jak i zewnętrznych źródeł możliwa jest dzięki Biqsens. To zaawansowana platforma analityczna, dająca możliwość bezpiecznego dostępu w jednym miejscu do uporządkowanych i gotowych do analizy danych. Kilkadziesiąt przejrzystych analityk pozwala zarządzać najważniejszymi obszarami biznesu. Jedną z nich jest Raport Niezgodności Lokalizacji – dzięki niemu managerowie ETI mogą weryfikować, w jakim stopniu realizowana jest strategia budowania relacji poprzez bezpośredni kontakt z klientem.