Kadefarm Sp. z o.o.

Przeczytaj referencje


 

Kadefarm Sp. z o.o., znany dystrybutor produktów RX, OTC oraz producent witamin dla dzieci, z kilku dostępnych na rynku rozwiązań wybrał system mobilny EMIGO – wzbogacony o platformę integracyjną INTEGRA oraz bazę danych IPOCRATES.

To kolejna firma farmaceutyczna, która dołączyła do użytkowników naszych rozwiązań.

System Emigo całkowicie zautomatyzował pracochłonne czynności, takie jak sprawdzanie promocji, stanów magazynowych, aktualnych cen itp. Inne czynności przedstawiciela, jak raportowanie sprzedaży po godzinach, czy konieczność potwierdzania zamówień przez telefon – zostały całkowicie wyeliminowane.

– Już po miesiącu jesteśmy w stanie dostrzec, jak znacząco Emigo wpłynęło na szybkość realizacji zamówień. Przedstawiciele wreszcie zostali uwolnieni od procesów, których zautomatyzowanie, wyeliminowało konieczność bezpośredniego zaangażowania ludzi. W efekcie przedstawiciele mogą skoncentrować się na indywidualnych działaniach, które mają rzeczywiste przełożenie na zwiększenie jakości współpracy z klientem. Wszystko to wpłynęło na podniesienie wydajności i efektywności pracy już w pierwszych tygodniach – mówi Hubert Zieliński, Szef zespołu sprzedażowego i medycznego w Kadefarm Sp. z o.o.

W ramach Integra Emigo zebrane przez przedstawicieli zamówienia trafiają automatycznie do systemu wybranego dystrybutora. Zwrotnie przychodzi informacja o realizacji każdej pozycji zamówienia wraz ze statusem. Informacja ta natychmiast widoczna jest na Terminalach Mobilnych Emigo przedstawicieli. Dzięki temu dokładnie wiadomo, co dzieje się z zamówieniami.

Narzędzia analityczne dostępne w Emigo umożliwiają menadżerom Kadefarmu przegląd wyników z uwzględnieniem kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Do tego celu idealnie nadają się dashboardy zarówno gotowe, tj. przygotowane przez Sagrę, jak i tworzone samodzielnie przez użytkowników. Wizualne przestawienie wyników działań pozwala kierownictwu w jednej chwili ocenić badaną sytuację i podjąć stosowne decyzje.

Uwagę koncentrujemy nie tylko na sprzedaży, ale równolegle na efektywności – mówi Hubert Zieliński.

Baza danych Ipocrates Apteki w pełni pokrywa się z ilością wszystkich funkcjonujących aptek na terenie RP. Dzięki temu firma może koncentrować się na tych punktach, które stanowią największy potencjał sprzedaży.

Kolejne miesiące współpracy mają na celu doprowadzenie do jak najszerszego wykorzystania systemu mobilnego oraz oferowanych możliwości analitycznych. Chcemy wskazywać firmie Kadefarm najlepsze praktyki wykorzystywania Emigo w biznesie – mówi Adam Sienkiewicz Customer Development Director.

Powiązanie w jednym rozwiązaniu funkcji sprzedażowych i marketingowych powoduje, że każda wizyta u kontrahenta pogłębia wiedzę naszych klientów o aktualnej sytuacji rynkowej. Wczesne wykrycie zmian na rynku daje możliwość dostosowania się do nich w szybki, ale i bezpieczny sposób. W praktyce nawet dzień robi różnicę.