Automatyczna integracja z systemami dystrybutorów
Integra — automatyczna wymiana danych z dystrybutorami
Integra automatycznie przekazuje zamówienia z systemów producentów do magazynów dystrybutorów. Pokazuje stany magazynowe hurtowni i status realizacji zamówień w czasie rzeczywistym, a do tego umożliwia rezerwację towaru i wybór optymalnego dostawcy.
Dzięki Integrze zamówienia są realizowane szybciej, a ryzyko popełnienia błędu jest zminimalizowane.
Przyspiesz transfer zamówień i rozwijaj swoją firmę
Tradycyjny, ręczny sposób wysyłania zamówień producentów do dystrybutorów ma wiele wad. Prowadzi do licznych błędów przy przepisywaniu zamówień z systemu do systemu, zwiększa koszty, a do tego powoduje opóźnienia w realizacji.
Integra optymalizuje cały proces przesyłania zamówień pomiędzy przedstawicielem producenta a dystrybutorami. Dzięki automatycznej wymianie danych transfer zamówień jest szybszy, można łatwo kontrolować ich status i poznać przyczyny braku realizacji.
Dzięki Integrze zamówienia trafiają do dostawców już w ciągu 3 sekund od ich złożenia!
Zautomatyzuj procesy sprzedażowe
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie
W czym pomoże Ci Integra?
Stany magazynowe
Wgląd w bieżące stany magazynowe dystrybutorów dla każdej pozycji zamówienia
Wybierzesz optymalnego dostawcę
Znając stany magazynowe dystrybutorów w czasie rzeczywistym, przedstawiciele handlowi mogą składać zamówienia do właściwych hurtowni.
Rozwiążesz problem braków i nadwyżek
Wgląd w bieżące stany magazynowe dystrybutorów pomaga ograniczać braki, kontrolować nadwyżki, zapobiegać zwrotom i optymalizować produkcję.
Uprościsz proces składania zamówień
Wystarczy wybrać spółkę, która powinna zrealizować zamówienie, a dystrybutor sam określi, z którego magazynu zostaną wysłane produkty.
Szczegóły zamówień
Informacja o poziomie realizacji każdej pozycji zamówienia
Poznasz przyczyny utraconej sprzedaży
Szczegółowe powody braku realizacji zamówienia, pozwolą Ci poznać prawdziwe przyczyny utraconej sprzedaży.
Statusy są aktualizowane na bieżąco
Aktualizacja statusów odbywa się na bieżąco, natychmiast po przesłaniu informacji z systemu sprzedażowo-magazynowego hurtowni.
Zautomatyzuj procesy sprzedażowe
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie
Synchronizacja danych
Automatyczny transfer zamówień do systemu dystrybutora
Zminimalizujesz błędy
Im mniej błędów w zamówieniach, tym mniejsza liczba faktur korygujących.
Zwiększysz liczbę zamówień, przyspieszysz dostawę i realizację
Szybszy transfer zamówień przekłada się na szybszą kompletację produktów w magazynie i szybszą dostawę towaru.
Obniżysz koszty przetwarzania zamówień
Automatyzacja znacząco obniża koszty przetwarzania zamówień.
Analiza sprzedaży
Usługa Identyfikacji Sprzedaży
Rozliczysz przedstawicieli handlowych z faktycznej sprzedaży, a nie deklaratywnej.
Rozliczysz się z dystrybutorami na podstawie wiarygodnych danych.
Dowiesz się, kto kupuje Twoje produkty od dystrybutorów.
Powiększysz i zaktualizujesz bazę klientów o nowe lokalizacje.
Zidentyfikujesz punkty z wysokim potencjałem, których dotąd nie obsługiwali Twoi przedstawiciele.
Co zyskujesz korzystając z Integry?
Integra to korzyści zarówno dla producenta, jak i dystrybutora.
Co zyskuje producent?
Szybszy transfer zamówień
Błyskawiczny transfer zamówień do dystrybutora, pozwala dostawcom rozpocząć realizację już po 3 sekundach od złożenia zlecenia!
Mniej błędów = mniejsze koszty
Automatyczna integracja eliminuje błędy, które powstają przy ręcznym wprowadzaniu zamówień do systemu.
Znajomość przyczyn utraconej sprzedaży
Znając powody braku realizacji poszczególnych pozycji zamówień możesz zapobiegać podobnym sytuacjom w przyszłości.
Eliminacja braków i nadwyżek
Informacja o bieżących stanach magazynowych dystrybutora pozwoli Ci szybciej podejmować decyzje, ograniczać braki, redukować nadwyżki i szybciej wybierać optymalnego dostawcę.
Co zyskuje Dystrybutor?
Szybszy proces obsługi zamówienia
Brak konieczności zmiany systemu lub pracy na wielu systemach
Brak telefonów z pytaniami o status zamówienia
Mniejsza liczba błędów
Integra to nie tylko automatyczna integracja danych z dystrybutorami
To również dodatkowe funkcjonalności, takie jak Usługa Identyfikacji Sprzedaży, dająca wiedzę o pełnym obrazie rynku na Twoje produkty.
100%
Zintegrowanych dystrybutorów farmaceutycznych - współpracujemy ze wszystkimi w Polsce!
60
Zintegrowanych producentów różnych branż
>3000
Uruchomionych kanałów integracji
5
Zintegrowanych producentów różnych branż
Co mówią klienci, którzy korzystają z naszych rozwiązań?
Kluczową usługą była Integra. Za sprawą integracji z systemami dystrybutorów, mamy możliwość dokładniejszego poznania rynku poprzez analizę danych o wielkości sprzedaży. Wiemy kto, kiedy i ile naszych produktów kupuje, również za pośrednictwem dystrybutorów.
Sales & Trade Marketing Director
Emigo i integracja z systemami hurtowni pomagają nam w realizacji naszych celów. Dzięki platformie Integra usprawniliśmy proces realizacji zamówień, co przełożyło się na lepszą współpracę z dystrybutorami. Odkryliśmy również nowy potencjał sprzedaży.
Jarosław Idzik,
Kierownik Sekcji Rozliczeń i Analiz
Dzisiaj przedstawiciele nie wyobrażają sobie realizacji zamówień bez możliwości dostępu do stanów magazynowych przed złożeniem zamówienia. Dzięki temu łańcuch dostaw znacznie przyspieszył. Uprościliśmy składanie zamówień, zyskaliśmy czas i skuteczność w realizacji zamówień naszych klientów.
Jarosław Jankowski,
Commercial & Supply Chain Forecasting Specialist
Zastanawiasz się, czy Integra jest dla Ciebie?
Platforma Integra jest dla Ciebie, jeśli:
Chcesz przyśpieszyć transfer zamówień i szybciej wybierać optymalnych dostawców
Chcesz uniknąć kosztownych błędów w zamówieniach, wyeliminować nadwyżki oraz braki
Zależy Ci na szybkim przepływie danych od dystrybutorów
Szukasz platformy integrującej, która pozwala poznać przyczyny, dla których zamówienia nie zostały zrealizowane
Platforma Integra
nie jest dla Ciebie, jeśli:
Nie zależy Ci na tym, aby proces realizacji zamówień był wolny od błędów
Twoja firma dobrze sobie radzi bez analizowania utraconych szans sprzedaży
Nie potrzebujesz przyspieszać procesu realizacji zamówień
Nie chcesz nic zmieniać w procesie wymiany danych z dystrybutorami
Skonsultuj wdrożenie Integry w swojej firmie
Wypełnij formularz i dowiedz się, jakie korzyści przyniesie Integra w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.
Wypełnij formularz
Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!