Automatyczna integracja z systemami dystrybutorów

Integra — automatyczna wymiana danych z dystrybutorami

Integra automatycznie przekazuje zamówienia z systemów producentów do magazynów dystrybutorów. Pokazuje stany magazynowe hurtowni i status realizacji zamówień w czasie rzeczywistym, a do tego umożliwia rezerwację towaru i wybór optymalnego dostawcy. 

Dzięki Integrze zamówienia są realizowane szybciej, a ryzyko popełnienia błędu jest zminimalizowane.

Przyspiesz transfer zamówień i rozwijaj swoją firmę

Tradycyjny, ręczny sposób wysyłania zamówień producentów do dystrybutorów ma wiele wad. Prowadzi do licznych błędów przy przepisywaniu zamówień z systemu do systemu, zwiększa koszty, a do tego powoduje opóźnienia w realizacji. 

Integra optymalizuje cały proces przesyłania zamówień pomiędzy przedstawicielem producenta a dystrybutorami. Dzięki automatycznej wymianie danych transfer zamówień jest szybszy, można łatwo kontrolować ich status i poznać przyczyny braku realizacji.

 Dzięki Integrze zamówienia trafiają do dostawców już w ciągu 3 sekund od ich złożenia!

Grzegorz Dembicki

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie

W czym pomoże Ci Integra?

Stany magazynowe

Wgląd w bieżące stany magazynowe dystrybutorów dla każdej pozycji zamówienia

Wybierzesz optymalnego dostawcę

Znając stany magazynowe dystrybutorów w czasie rzeczywistym, przedstawiciele handlowi mogą składać zamówienia do właściwych hurtowni.

Rozwiążesz problem braków i nadwyżek

Wgląd w bieżące stany magazynowe dystrybutorów pomaga ograniczać braki, kontrolować nadwyżki, zapobiegać zwrotom i optymalizować produkcję.

Uprościsz proces składania zamówień

Wystarczy wybrać spółkę, która powinna zrealizować zamówienie, a dystrybutor sam określi, z którego magazynu zostaną wysłane produkty.

Szczegóły zamówień

Informacja o poziomie realizacji każdej pozycji zamówienia

Poznasz przyczyny utraconej sprzedaży

Szczegółowe powody braku realizacji zamówienia, pozwolą Ci poznać prawdziwe przyczyny utraconej sprzedaży.

Statusy są aktualizowane na bieżąco

Aktualizacja statusów odbywa się na bieżąco, natychmiast po przesłaniu informacji z systemu sprzedażowo-magazynowego hurtowni.

Grzegorz Dembicki

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie

Synchronizacja danych

Automatyczny transfer zamówień do systemu dystrybutora

Zminimalizujesz błędy

Im mniej błędów w zamówieniach, tym mniejsza liczba faktur korygujących.

Zwiększysz liczbę zamówień, przyspieszysz dostawę i realizację

Szybszy transfer zamówień przekłada się na szybszą kompletację produktów w magazynie i szybszą dostawę towaru.

Obniżysz koszty przetwarzania zamówień

Automatyzacja znacząco obniża koszty przetwarzania zamówień.

Analiza sprzedaży

Usługa Identyfikacji Sprzedaży

Rozliczysz przedstawicieli handlowych z faktycznej sprzedaży, a nie deklaratywnej.

Rozliczysz się z dystrybutorami na podstawie wiarygodnych danych.

Dowiesz się, kto kupuje Twoje produkty od dystrybutorów.

Powiększysz i zaktualizujesz bazę klientów o nowe lokalizacje.

Zidentyfikujesz punkty z wysokim potencjałem, których dotąd nie obsługiwali Twoi przedstawiciele.

Co zyskujesz korzystając z Integry?

Integra to korzyści zarówno dla producenta, jak i dystrybutora.

Co zyskuje producent?

Szybszy transfer zamówień​

Błyskawiczny transfer zamówień do dystrybutora, pozwala dostawcom rozpocząć realizację już po 3 sekundach od złożenia zlecenia!

Mniej błędów = mniejsze koszty

Automatyczna integracja eliminuje błędy, które powstają przy ręcznym wprowadzaniu zamówień do systemu.

Znajomość przyczyn utraconej sprzedaży

Znając powody braku realizacji poszczególnych pozycji zamówień możesz zapobiegać podobnym sytuacjom w przyszłości.

Eliminacja braków i nadwyżek

Informacja o bieżących stanach magazynowych dystrybutora pozwoli Ci szybciej podejmować decyzje, ograniczać braki,  redukować nadwyżki i szybciej wybierać optymalnego dostawcę.

Co zyskuje Dystrybutor?

Szybszy proces obsługi zamówienia

Brak konieczności zmiany systemu lub pracy na wielu systemach

Brak telefonów z pytaniami o status zamówienia

Mniejsza liczba błędów

Integra to nie tylko automatyczna integracja danych z dystrybutorami

To również dodatkowe funkcjonalności, takie jak Usługa Identyfikacji Sprzedaży, dająca wiedzę o pełnym obrazie rynku na Twoje produkty.

100%

Zintegrowanych dystrybutorów farmaceutycznych - współpracujemy ze wszystkimi w Polsce!

60

Zintegrowanych producentów różnych branż

>3000

Uruchomionych kanałów integracji

5

Zintegrowanych producentów różnych branż

Co mówią klienci, którzy korzystają z naszych rozwiązań?

Quotation

Kluczową usługą była Integra. Za sprawą integracji z systemami dystrybutorów, mamy możliwość dokładniejszego poznania rynku poprzez analizę danych o wielkości sprzedaży. Wiemy kto, kiedy i ile naszych produktów kupuje, również za pośrednictwem dystrybutorów. 

Joanna Olczak,
Sales & Trade Marketing Director
ETI-png
Quotation

Emigo i integracja z systemami hurtowni pomagają nam w realizacji naszych celów. Dzięki platformie Integra usprawniliśmy proces realizacji zamówień, co przełożyło się na lepszą współpracę z dystrybutorami. Odkryliśmy również nowy potencjał sprzedaży. 

Jarosław Idzik,
Kierownik Sekcji Rozliczeń i Analiz

Logo — Prymat
Quotation

Dzisiaj przedstawiciele nie wyobrażają sobie realizacji zamówień bez możliwości dostępu do stanów magazynowych przed złożeniem zamówienia. Dzięki temu łańcuch dostaw znacznie przyspieszył. Uprościliśmy składanie zamówień, zyskaliśmy czas i skuteczność w realizacji zamówień naszych klientów.   

Jarosław Jankowski,
Commercial & Supply Chain Forecasting Specialist

Logo Stella

Zastanawiasz się, czy Integra jest dla Ciebie?

Platforma Integra jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz przyśpieszyć transfer zamówień i szybciej wybierać optymalnych dostawców

Chcesz uniknąć kosztownych błędów w zamówieniach, wyeliminować nadwyżki oraz braki

Zależy Ci na szybkim przepływie danych od dystrybutorów

Szukasz platformy integrującej, która pozwala poznać przyczyny, dla których zamówienia nie zostały zrealizowane

Platforma Integra
nie jest dla Ciebie, jeśli:

Nie zależy Ci na tym, aby proces realizacji zamówień był wolny od błędów

Twoja firma dobrze sobie radzi bez analizowania utraconych szans sprzedaży

Nie potrzebujesz przyspieszać procesu realizacji zamówień

Nie chcesz nic zmieniać w procesie wymiany danych z dystrybutorami

Skonsultuj wdrożenie Integry w swojej firmie

Wypełnij formularz i dowiedz się, jakie korzyści przyniesie Integra w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz

Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!

* Pola obowiązkowe

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz marketingowych dotyczących usług związanych z działalnością Sagra Technology Sp. z o.o. z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych na podane przeze mnie dane kontaktowe (Polityka Prywatności):