Większe zyski dzięki danym

Z raportu firmy doradczej Capgemini wynika, że skuteczna analiza danych bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki finansowe. Jednak sektor handlowy wciąż pozostaje w tyle za innymi, jeśli chodzi o wykorzystanie danych w procesie podejmowania decyzji. Dlaczego warto to zmienić, jakie korzyści przynosi wdrożenie digitalizacji w obszarze pozyskiwania informacji i jakiego rodzaju zewnętrzne dane najbardziej liczą się w handlu? Na te pytania odpowiada Małgorzata Stoczkowska, nasza Business Intelligence Manager w artykule portalu Retail 360

Przeczytaj

Subskrybuj podcast

Zostaw nam swój e-mail. Będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia o nowych odcinkach podcastu, a także wpisach na blogu. Tematy, o których wspominamy to efektywność oraz wydajność w sprzedaży, biznesie i analityce. Oczywiście wszystko to, w towarzystwie napędzającej technologii.