
Zarządzaj pracą i zadaniami wykonywanymi poza biurem
Zarządzaj pracą
i zadaniami wykonywanymi poza biurem


TrybiQ to platforma, która pozwala wyeliminować zbędną papierologię. Automatyzuje zadania, procesy i przepływy dokumentów.
Pozwala skutecznie wdrożyć i zachować Twoje standardy oraz procedury realizacji zadań u klienta, dzięki łatwemu odwzorowaniu ich w systemie. Wykonane zadania raportowane są w aplikacji – Twoi ludzie zyskują czas, a Ty dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu.
Dla kogo jest trybiQ?
TrybiQ powstał dla firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Pomaga im wydajniej wykonywać pracę oraz ułatwić menadżerom planowanie, obniżanie kosztów obsługi klienta i dalszą optymalizację procesów.
TrybiQ możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej branży: sprawdzi się zarówno w produkcji, energetyce, budownictwie, opiece zdrowotnej, handlu, nieruchomościach i wielu innych.
Co utrudnia digitalizację Twojego biznesu?
Wzrost wielu firm hamują podobne ograniczenia technologiczne, które bezpośrednio utrudniają sprawne zarządzanie i podejmowanie właściwych, biznesowych decyzji.
01
Problemy z wprowadzeniem
i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej
Rozwiązanie
Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników
Korzyści
Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów
Rozwiązanie
Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.
Korzyści
Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.
Rozwiązanie Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie.
Korzyści Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca.
Rozwiązanie
System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów
Korzyści
Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.
Rozwiązanie
Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie
Korzyści
Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów
Rozwiązanie
Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy.
Korzyści
Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów.
Rozwiązanie
System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów.
Korzyści
Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług
Wyzwania
Rozwiązanie
Korzyści
01
Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej
Rozwiązanie
Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników
Korzyści
Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów
02
Trudność w utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole
Rozwiązanie
Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.
Korzyści
Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.
03
Brak szybkiego dostępu do rejestru zdarzeń dla pracowników terenowych
Rozwiązanie
Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie
Korzyści
Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca
04
Trudności w komunikacji z klientami
Rozwiązanie
System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów
Korzyści
Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.
05
Żmudna praca biurowa oparta na dokumentach papierowych
Rozwiązanie
Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie
Korzyści
Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów
06
Utrudniony dostęp do danych kontaktowych i informacji o klientach
Rozwiązanie
Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy
Korzyści
Łatwiejsze kategoryzowanie i zarządzanie klientami oraz sprawniejsza współpraca
07
Trudności w ocenie i rozwijaniu umiejętności pracowników działających poza biurem
Rozwiązanie
System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów
Korzyści
Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług

Zautomatyzuj swoje procesy
Zautomatyzuj
swoje procesy
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów w Twojej firmie
Poznaj trybiQ — który powstał, by ułatwić Ci digitalizację pracy wykonywanej przez zespół pracujący bez biurka - mechaników, audytorów, techników etc.
Poznaj trybiQ
- platformę, która powstała, by ułatwić Ci transformację cyfrową poprzez digitalizację pracy realizowanej przez zespół pracujący bez biurka - mechaników, audytorów, techników etc.
TrybiQ, umożliwia proste i skuteczne zarządzanie zadaniami realizowanymi w terenie, takimi jak audyty, kontrole, prace serwisowe czy inspekcje.
Ponadto, dzięki naszej platformie możesz szybko i łatwo generować cyfrowe dokumenty, takie jak druki, protokoły, raporty, listy kontrolne oraz zlecenia.

Co możesz zyskać, wprowadzając trybiQ do swojej firmy?
Nasza platforma bazuje na sprawdzonym w biznesie know-how. Wiemy, jakie procesy i dane są firmom niezbędne do wzrostu. TrybiQ pozwoli Ci to osiągnąć poprzez:
Optymalizuj koszty, dzięki przeniesieniu pracy administracyjnej do domeny cyfrowej w ramach jednego systemu.
Na bieżąco śledź zaplanowane i wykonane zadania dzięki integracji z kalendarzem Outlook.
Otrzymuj regularne i czytelne raporty oraz potwierdzania zadań wykonanych w terenie (np. zdjęcia, ankiety).
Usprawnij obsługę klienta i realizację zleceń dzięki płynnej komunikacji i zyskaj bieżący wgląd w historię pracy z klientem
Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.
Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.
Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.
Optymalizację kosztów pracy
Optymalizuj koszty, dzięki przeniesieniu pracy administracyjnej do domeny cyfrowej w ramach jednego systemu.

Szybki wgląd w zadania zespołu
Na bieżąco śledź zaplanowane i wykonane zadania dzięki integracji z kalendarzem Outlook.
Kontrolę czasu pracy
Z łatwością mierz czas i efektywność pracy wykonywanej w terenie.

Bieżące potwierdzanie wykonania zadań
Otrzymuj regularne i czytelne raporty oraz potwierdzania zadań wykonanych w terenie (np. zdjęcia, ankiety).
Zwiększenie satysfakcji klientów
Usprawnij obsługę klienta i realizację zleceń dzięki płynnej komunikacji i zyskaj bieżący wgląd w historię pracy z klientem.
Zarządzanie potencjałem klientów
Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.

Wzrost efektywności
Automatyzuj powtarzalne, rutynowe zadania zespołu, by wyeliminować błędy i zyskać czas na kluczowe czynności. Optymalizuj czas dojazdu do klienta.
Dostęp do danych
Zacznij zbierać i analizować dane, aby podejmować lepsze decyzje i wdrażać dalszą automatyzację swoich procesów.

Skonsultuj wdrożenie trybiQ
Dołącz do najbardziej nowoczesnych firm, które całkowicie zdigitalizowały swoje procesy i korzystają z oprogramowania do przechowywania danych i zarządzania organizacją.
Co wyróżnia platformę trybiQ?
Dostarczamy gotowe do użycia oprogramowanie w modelu no-code, które z łatwością dostosujesz do indywidualnych potrzeb swojej firmy oraz zintegrujesz z obecnie wykorzystywanymi systemami takimi jak ERP, CRM, Outlook, Teams.
Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji.
TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.

Łatwa integracja z innymi systemami
Dostarczamy gotowe do użycia oprogramowanie w modelu no-code, które z łatwością dostosujesz do indywidualnych potrzeb swojej firmy oraz zintegrujesz z obecnie wykorzystywanymi systemami takimi jak ERP, CRM, Outlook, Teams.
Cyfryzacja dokumentów
Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji.
Aplikacja mobilna
TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.
Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb
Szybka i prosta personalizacja funkcji i ustawień systemu oraz tworzenie formularzy i dokumentów dzięki no-code. Możliwe jest planowanie wszelkich zadań - zdalnych, stacjonarnych i telefonicznych bez wsparcia programistów.

Dla kogo jest TrybIQ?
TrybIQ powstał dla firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Pomaga im wydajniej wykonywać pracę oraz ułatwić menadżerom planowanie, obniżanie kosztów obsługi klienta i dalszą optymalizację procesów.
TrybIQ możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej branży: sprawdzi się zarówno w produkcji, energetyce, budownictwie, opiece zdrowotnej, handlu, nieruchomościach i wielu innych.
Jak to działa?
TrybiQ to rozwiązanie future-proof, które możesz rozwijać wraz z tempem rozwoju firmy.
TrybiQ to rozwiązanie future-proof, które możesz rozwijać wraz z tempem rozwoju firmy.
Mapowanie
Digitalizacja
Analityka
Automatyzacja
Otrzymujesz gotowe do wdrożenia oprogramowanie do zarządzania przepływami pracy, czyli narzędzie do planowania pracy, które dodatkowo wspomaga pracowników terenowych w realizacji zadań.
Korzystasz z wielu funkcjonalności platformy, które zintegrujesz z obecnymi systemami.
Otrzymujesz szablony, które szybko dostosujesz w przypadku jakiejkolwiek zmiany wymagań regulacyjnych lub kontraktowych.
Twój zespół otrzymuje aktualizowany w czasie rzeczywistym zdalny dostęp do biura, firmowej bazy wiedzy i danych o klientach.
Dostarczasz pracownikom terenowym narzędzia, które usprawniają obsługę klienta, skracają czas reakcji i powodują oszczędność zasobów oraz zwiększenie zaangażowania.
Zarząd otrzymuje dostęp do kluczowych danych.
Otrzymujesz gotowe do wdrożenia oprogramowanie do zarządzania przepływami pracy, czyli narzędzie do planowania pracy, które dodatkowo wspomaga pracowników terenowych w realizacji zadań.
Korzystasz z wielu funkcjonalności platformy, które zintegrujesz z obecnymi systemami.
Otrzymujesz szablony, które szybko dostosujesz w przypadku jakiejkolwiek zmiany wymagań regulacyjnych lub kontraktowych.
Twój zespół otrzymuje aktualizowany w czasie rzeczywistym zdalny dostęp do biura, firmowej bazy wiedzy i danych o klientach.
Dostarczasz pracownikom terenowym narzędzia, które usprawniają obsługę klienta, skracają czas reakcji i powodują oszczędność zasobów oraz zwiększenie zaangażowania.
Zarząd otrzymuje dostęp do kluczowych danych.
Technologie napędzające trybiQ:
Rozwiązania technologiczne
Rozwiązania technologiczne
Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji.
TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.
Nasze rozwiązanie korzysta z Microsoft Azure – lidera wśród bezpiecznych usług chmury obliczeniowej. Azure Active Directory (AAD) pełni rolę zarządzania tożsamością użytkowników. Dzięki temu każdy z nich otrzymuje precyzyjnie przydzielone uprawnienia, umożliwiające dostęp jedynie do danych, które są dla niego przeznaczone.
Platforma no-code z rozwiązaniami future-proof
Galeria gotowych szablonów pozwala dostosowywać formularze i procesy samodzielnie, bez wsparcia programisty. System ewoluuje wraz z potrzebami i może być rozbudowywany o nowe procesy zgodnie ze zmętniającymi się warunkami.
Zaawansowana analiza z użyciem Biqsens, OData i PowerBI
Korzystaj z zaawansowanej analityki danych na platformie Biqsens, opartej na Power BI. Przejrzyste raporty udostępniane konkretnym osobom według roli w organizacji dadzą szybki dostęp do niezbędnej wiedzy.
Technologia AI/ML użyta w rozpoznawaniu obrazów oraz autosugestiach
Rozpoznawanie obrazu z użyciem AI pozwala na automatyczną kontrolę wykonania czynności i spełnienia warunków na podstawie zdjęcia wykonanego przez pracownika.

Gwarancja bezpieczeństwa z Microsoft Azure
Nasze rozwiązanie korzysta z Microsoft Azure - lidera wśród bezpiecznych usług chmury obliczeniowej. Azure Active Directory (AAD) pełni rolę zarządzania tożsamością użytkowników. Dzięki temu każdy z nich otrzymuje precyzyjnie przydzielone uprawnienia, umożliwiające dostęp jedynie do danych, które są dla niego przeznaczone.

Rozwiązanie Software as a Service
Obniż koszty wybierając gotowe rozwiązanie dostępne w ramach cyklicznego abonamentu, które będzie się rozwijać wraz z Twoją firmą. Twoje dane będą bezpieczne dzięki naszemu Systemowi Zarządzania Bezpieczeńswem Informacji zgodnego z międzynarodową normą ISO/IEC 27001:2013

Integracje
Skuteczna cyfryzacja jest możliwa dzięki współpracy wielu rozwiązań. TrybiQ bez problemu może zostać zintegrowany z Twoimi pozostałymi narzędziami:
Skuteczna cyfryzacja jest możliwa dzięki współpracy wielu rozwiązań. TrybiQ bez problemu może zostać zintegrowany z Twoimi pozostałymi narzędziami:
Office | Power BI | Microsoft Teams
Power Automate | Otwarte API do integracji z systemem klienta



Przejdź na trybiQ i zyskaj nowe możliwości automatyzacji i usprawnienia pracy!
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja procesów może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.
Wypełnij formularz
Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!
Dlaczego warto nam zaufać?
Wspieramy firmy w transformacji cyfrowej i dzięki integracji procesów biznesowych firmy z możliwościami technologii pomagamy przedsiębiorcom wypracować nowoczesny i efektywny model organizacji.
Platforma trybiQ została zaprojektowana przez firmę Sagra Technology, eksperta w branży transformacji cyfrowej, za którą przemawia:
Ponad 100 specjalistów
35 lat na rynku
20 lat partnerstwa z Microsoft
ISO/IEC 27001:20213
Ponad 100 specjalistów
35 lat na rynku
20 lat partnerstwa z Microsoft
ISO/IEC 27001:20213