Zarządzaj pracą i zadaniami wykonywanymi poza biurem

Zarządzaj pracą
i zadaniami wykonywanymi poza biurem

TrybiQ to platforma, która pozwala wyeliminować zbędną papierologię. Automatyzuje zadania, procesy i przepływy dokumentów.

Pozwala skutecznie wdrożyć i zachować Twoje standardy oraz procedury realizacji zadań u klienta, dzięki łatwemu odwzorowaniu ich w systemie. Wykonane zadania raportowane są w aplikacji – Twoi ludzie zyskują czas, a Ty dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu.

Dla kogo jest trybiQ?

TrybiQ powstał dla firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Pomaga im wydajniej wykonywać pracę oraz ułatwić menadżerom planowanie, obniżanie kosztów obsługi klienta i dalszą optymalizację procesów.

TrybiQ możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej branży: sprawdzi się zarówno w produkcji, energetyce, budownictwie, opiece zdrowotnej, handlu, nieruchomościach i wielu innych.

Co utrudnia digitalizację Twojego biznesu?

Wzrost wielu firm hamują podobne ograniczenia technologiczne, które bezpośrednio utrudniają sprawne zarządzanie i podejmowanie właściwych, biznesowych decyzji. 



Rozwiązanie

Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników



Korzyści

Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów

 

Rozwiązanie

Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.



Korzyści

Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.


Rozwiązanie Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie.
Korzyści Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca.


Rozwiązanie

System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów
 

Korzyści

Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.


Rozwiązanie


Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie
 

Korzyści


Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów


Rozwiązanie

Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy.
   

Korzyści

Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów.


Rozwiązanie


System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów.
   

Korzyści


Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług

Wyzwania

Rozwiązanie

Korzyści

01

Wyzwania

Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej 

Rozwiązanie

Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników

Korzyści

Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów

02

Wyzwania

Trudność w utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole

Rozwiązanie

Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.

Korzyści

Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.

03

Wyzwania

Brak szybkiego dostępu do rejestru zdarzeń dla pracowników terenowych 

Rozwiązanie

Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie

Korzyści

Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca

04

Wyzwania

Trudności w komunikacji z klientami

Rozwiązanie

System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów

Korzyści

Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.

05

Wyzwania

Żmudna praca biurowa oparta na dokumentach papierowych

Rozwiązanie

Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie

Korzyści

Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów

06

Wyzwania

Utrudniony dostęp do danych kontaktowych i informacji o klientach  

Rozwiązanie

Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy

Korzyści

Łatwiejsze kategoryzowanie i zarządzanie klientami oraz sprawniejsza współpraca

07

Wyzwania

Trudności w ocenie i rozwijaniu umiejętności pracowników działających poza biurem 

Rozwiązanie

System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów

Korzyści

Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług

Zautomatyzuj swoje procesy

Zautomatyzuj
swoje procesy

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów w Twojej firmie

Poznaj trybiQ — który powstał, by ułatwić Ci digitalizację pracy wykonywanej przez zespół pracujący bez biurka - mechaników, audytorów, techników etc.

Poznaj trybiQ

- platformę, która powstała, by ułatwić Ci transformację cyfrową poprzez digitalizację pracy realizowanej przez zespół pracujący bez biurka - mechaników, audytorów, techników etc.

TrybiQ, umożliwia proste i skuteczne zarządzanie zadaniami realizowanymi w terenie, takimi jak audyty, kontrole, prace serwisowe czy inspekcje.

Ponadto, dzięki naszej platformie możesz szybko i łatwo generować cyfrowe dokumenty, takie jak druki, protokoły, raporty, listy kontrolne oraz zlecenia. 

Co możesz zyskać, wprowadzając trybiQ do swojej firmy?

Nasza platforma bazuje na sprawdzonym w biznesie know-how. Wiemy, jakie procesy  i dane są firmom niezbędne do wzrostu. TrybiQ pozwoli Ci to osiągnąć poprzez:

Optymalizuj koszty, dzięki przeniesieniu pracy administracyjnej do domeny cyfrowej w ramach jednego systemu.

Na bieżąco śledź zaplanowane i wykonane zadania dzięki integracji z kalendarzem Outlook. 

Z łatwością mierz czas i efektywność pracy wykonywanej w terenie.

Otrzymuj regularne i czytelne raporty oraz potwierdzania zadań wykonanych w terenie (np. zdjęcia, ankiety).

Usprawnij obsługę klienta i realizację zleceń dzięki płynnej komunikacji i zyskaj bieżący wgląd w historię pracy z klientem

Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.  

Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.  

Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.  

Optymalizację kosztów pracy

Optymalizuj koszty, dzięki przeniesieniu pracy administracyjnej do domeny cyfrowej w ramach jednego systemu.

Szybki wgląd w zadania zespołu

Na bieżąco śledź zaplanowane i wykonane zadania dzięki integracji z kalendarzem Outlook. 

Kontrolę czasu pracy

Z łatwością mierz czas i efektywność pracy wykonywanej w terenie.

Bieżące potwierdzanie wykonania zadań

Otrzymuj regularne i czytelne raporty oraz potwierdzania zadań wykonanych w terenie (np. zdjęcia, ankiety).

Zwiększenie satysfakcji klientów

Usprawnij obsługę klienta i realizację zleceń dzięki płynnej komunikacji i zyskaj bieżący wgląd w historię pracy z klientem. 

Zarządzanie potencjałem klientów

Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta.  

Wzrost efektywności

Automatyzuj powtarzalne, rutynowe zadania zespołu, by wyeliminować błędy i zyskać czas na kluczowe czynności. Optymalizuj czas dojazdu do klienta.

Dostęp do danych

Zacznij zbierać i analizować dane, aby podejmować lepsze decyzje i wdrażać dalszą automatyzację swoich procesów.  

Skonsultuj wdrożenie trybiQ

Dołącz do najbardziej nowoczesnych firm, które całkowicie zdigitalizowały swoje procesy i korzystają z oprogramowania do przechowywania danych i zarządzania organizacją.

Co wyróżnia platformę trybiQ?

Dostarczamy gotowe do użycia oprogramowanie w modelu no-code, które z łatwością dostosujesz do indywidualnych potrzeb swojej firmy oraz zintegrujesz z obecnie wykorzystywanymi  systemami takimi jak ERP, CRM, Outlook, Teams. 

Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji. 

TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.

Szybka i prosta personalizacja funkcji i ustawień systemu oraz tworzenie formularzy i dokumentów dzięki no-code. Możliwe jest planowanie wszelkich zadań – zdalnych, stacjonarnych i telefonicznych bez wsparcia programistów.

Łatwa integracja z innymi systemami 

Dostarczamy gotowe do użycia oprogramowanie w modelu no-code, które z łatwością dostosujesz do indywidualnych potrzeb swojej firmy oraz zintegrujesz z obecnie wykorzystywanymi  systemami takimi jak ERP, CRM, Outlook, Teams. 

Cyfryzacja dokumentów

Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji. 

Aplikacja mobilna

TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.

Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb

Szybka i prosta personalizacja funkcji i ustawień systemu oraz tworzenie formularzy i dokumentów dzięki no-code. Możliwe jest planowanie wszelkich zadań - zdalnych, stacjonarnych i telefonicznych bez wsparcia programistów.

Dla kogo jest TrybIQ?

TrybIQ powstał dla firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Pomaga im wydajniej wykonywać pracę oraz ułatwić menadżerom planowanie, obniżanie kosztów obsługi klienta i dalszą optymalizację procesów.

TrybIQ możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej branży: sprawdzi się zarówno w produkcji, energetyce, budownictwie, opiece zdrowotnej, handlu, nieruchomościach i wielu innych.

Jak to działa?

TrybiQ to rozwiązanie future-proof, które możesz rozwijać wraz z tempem rozwoju firmy. 

TrybiQ to rozwiązanie future-proof, które możesz rozwijać wraz z tempem rozwoju firmy. 

Mapowanie

Digitalizacja

Analityka

Automatyzacja

Otrzymujesz gotowe do wdrożenia oprogramowanie do zarządzania przepływami pracy, czyli narzędzie do planowania pracy, które dodatkowo wspomaga pracowników terenowych w realizacji zadań. 

Korzystasz z wielu funkcjonalności platformy, które zintegrujesz z obecnymi systemami.  

Otrzymujesz szablony, które szybko dostosujesz w przypadku jakiejkolwiek zmiany wymagań regulacyjnych lub kontraktowych. 

Twój zespół otrzymuje aktualizowany w czasie rzeczywistym zdalny dostęp do biura, firmowej bazy wiedzy i danych o klientach. 

Dostarczasz pracownikom terenowym narzędzia, które usprawniają obsługę klienta, skracają czas reakcji i powodują oszczędność zasobów oraz zwiększenie zaangażowania. 

Zarząd otrzymuje dostęp do kluczowych danych.

Otrzymujesz gotowe do wdrożenia oprogramowanie do zarządzania przepływami pracy, czyli narzędzie do planowania pracy, które dodatkowo wspomaga pracowników terenowych w realizacji zadań.

Korzystasz z wielu funkcjonalności platformy, które zintegrujesz z obecnymi systemami.

Otrzymujesz szablony, które szybko dostosujesz w przypadku jakiejkolwiek zmiany wymagań regulacyjnych lub kontraktowych.

Twój zespół otrzymuje aktualizowany w czasie rzeczywistym zdalny dostęp do biura, firmowej bazy wiedzy i danych o klientach.

Dostarczasz pracownikom terenowym narzędzia, które usprawniają obsługę klienta, skracają czas reakcji i powodują oszczędność zasobów oraz zwiększenie zaangażowania.

Zarząd otrzymuje dostęp do kluczowych danych.

Technologie napędzające trybiQ:

Rozwiązania technologiczne

Rozwiązania technologiczne

Galeria gotowych szablonów pozwala dostosowywać formularze i procesy samodzielnie, bez wsparcia programisty. System ewoluuje wraz z potrzebami i może być rozbudowywany o nowe procesy zgodnie ze zmętniającymi się warunkami.

Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji.

TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.

Obniż koszty, wybierając gotowe rozwiązanie dostępne w ramach cyklicznego abonamentu, które będzie się rozwijać wraz z Twoją firmą. Twoje dane będą bezpieczne dzięki naszemu Systemowi Zarządzania Bezpieczeńswem Informacji zgodnego z międzynarodową normą ISO/IEC 27001:2013

Nasze rozwiązanie korzysta z Microsoft Azure – lidera wśród bezpiecznych usług chmury obliczeniowej. Azure Active Directory (AAD) pełni rolę zarządzania tożsamością użytkowników. Dzięki temu każdy z nich otrzymuje precyzyjnie przydzielone uprawnienia, umożliwiające dostęp jedynie do danych, które są dla niego przeznaczone.

Platforma no-code z rozwiązaniami future-proof

Galeria gotowych szablonów pozwala dostosowywać formularze i procesy samodzielnie, bez wsparcia programisty. System ewoluuje wraz z potrzebami i może być rozbudowywany o nowe procesy zgodnie ze zmętniającymi się warunkami.

Zaawansowana analiza z użyciem Biqsens, OData i PowerBI

Korzystaj z zaawansowanej analityki danych na platformie Biqsens, opartej na Power BI. Przejrzyste raporty udostępniane konkretnym osobom według roli w organizacji dadzą szybki dostęp do niezbędnej wiedzy.

Technologia AI/ML użyta w rozpoznawaniu obrazów oraz autosugestiach

Rozpoznawanie obrazu z użyciem AI pozwala na automatyczną kontrolę wykonania czynności i spełnienia warunków na podstawie zdjęcia wykonanego przez pracownika.

Gwarancja bezpieczeństwa z Microsoft Azure  

Nasze rozwiązanie korzysta z Microsoft Azure - lidera wśród bezpiecznych usług chmury obliczeniowej. Azure Active Directory (AAD) pełni rolę zarządzania tożsamością użytkowników. Dzięki temu każdy z nich otrzymuje precyzyjnie przydzielone uprawnienia, umożliwiające dostęp jedynie do danych, które są dla niego przeznaczone.

Rozwiązanie Software as a Service

Obniż koszty wybierając gotowe rozwiązanie dostępne w ramach cyklicznego abonamentu, które będzie się rozwijać wraz z Twoją firmą. Twoje dane będą bezpieczne dzięki naszemu Systemowi Zarządzania Bezpieczeńswem Informacji zgodnego z międzynarodową normą ISO/IEC 27001:2013

Integracje

Skuteczna cyfryzacja jest możliwa dzięki współpracy wielu rozwiązań. TrybiQ bez problemu może zostać zintegrowany z Twoimi pozostałymi narzędziami:

Skuteczna cyfryzacja jest możliwa dzięki współpracy wielu rozwiązań. TrybiQ bez problemu może zostać zintegrowany z Twoimi pozostałymi narzędziami:

Office | Power BI | Microsoft Teams 
Power Automate | Otwarte API do integracji z systemem klienta

Przejdź na trybiQ i zyskaj nowe możliwości automatyzacji i usprawnienia pracy!

Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja procesów może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz

Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!

Dlaczego warto nam zaufać?

Wspieramy firmy w transformacji cyfrowej i dzięki integracji procesów biznesowych firmy z możliwościami technologii pomagamy przedsiębiorcom wypracować nowoczesny i efektywny model organizacji.

Platforma trybiQ została zaprojektowana przez firmę Sagra Technology, eksperta w branży transformacji cyfrowej, za którą przemawia:

Ponad 100 specjalistów

35 lat na rynku

20 lat partnerstwa z Microsoft

ISO/IEC 27001:20213

Ponad 100 specjalistów

35 lat na rynku

20 lat partnerstwa z Microsoft

ISO/IEC 27001:20213

Zaufali nam:

Coca-Cola

L’Oréal

3M

Johnson & Johnson

Stock

Sarantis

MSD

Polpharma