trybIQ logo

Optymalizacja procesów i zarządzanie pracą wykonywaną poza biurem​

TrybiQ to platforma, która pozwala wyeliminować zbędną papierologię. Automatyzuje zadania, procesy i przepływy dokumentów.

Pozwala skutecznie wdrożyć i zachować Twoje standardy oraz procedury realizacji zadań u klienta, dzięki łatwemu odwzorowaniu ich w systemie. Wykonane zadania raportowane są w aplikacji – Twoi ludzie zyskują czas, a Ty dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu.

Dla kogo jest trybiQ?​

TrybiQ powstał dla firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Pomaga im wydajniej wykonywać pracę oraz ułatwić menadżerom planowanie, obniżanie kosztów obsługi klienta i dalszą optymalizację procesów.

TrybiQ możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej branży: sprawdzi się zarówno w produkcji, energetyce, budownictwie, opiece zdrowotnej, handlu, nieruchomościach i wielu innych.

Co utrudnia digitalizację Twojego biznesu?

Wzrost wielu firm hamują podobne ograniczenia technologiczne, które bezpośrednio utrudniają sprawne zarządzanie i podejmowanie właściwych, biznesowych decyzji. 

Wyzwania

Rozwiązanie

Korzyści

01

Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej 

Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników

Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów

02

Trudność w utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole

Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.

Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.

03

Brak szybkiego dostępu do rejestru zdarzeń dla pracowników terenowych 

Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie

Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca

04

Trudności w komunikacji z klientami

System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów

Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.

05

Żmudna praca biurowa oparta na dokumentach papierowych

Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie

Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów

06

Utrudniony dostęp do danych kontaktowych i informacji o klientach  

Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy

Łatwiejsze kategoryzowanie i zarządzanie klientami oraz sprawniejsza współpraca

07

Trudności w ocenie i rozwijaniu umiejętności pracowników działających poza biurem 

System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów

Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług

01

Problemy z wprowadzeniem i utrzymaniem skutecznych zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej

Rozwiązanie

Narzędzie pozwalające wdrożyć własne procedury wykonywania zadań, zgodnie ze specyfiką świadczonych usług, potrzeb klientów oraz potwierdzanie ich wykonania przez pracowników

Korzyści

Gwarancja dotrzymywania ustalonych procedur przez zespół oraz elastyczność w tworzeniu zadań dopasowanych do wymagań klientów

Rozwiązanie

Jeden, cyfrowy kanał komunikacji i raportowania w ramach spójnego systemu dla wszystkich pracowników. Automatyczne generowanie treści emaili.

Korzyści

Sprawniejsza praca w terenie i łatwiejsze zarządzanie zespołem. Szybsza komunikacja i sprawniejsze reagowanie.

Rozwiązanie 

Cyfrowa rejestracja zdarzeń, np. awarii, napraw, ewidencji materiałów i narzędzi w jednym systemie.

Korzyści 

Natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji o klientach z każdego miejsca.

Rozwiązanie

System umożliwiający szybką wymianę informacji o wykonanych zadaniach oraz protokołów

Korzyści

Przejrzysta komunikacja z klientem wpływająca na lepsze relacje biznesowe.

Rozwiązanie

Kompletne, cyfrowe archiwum zrealizowanych zadań i tworzenie raportów w jednym, prostym w obsłudze systemie

Korzyści

Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów

Rozwiązanie

Baza danych kontaktowych z informacjami o klientach i historii współpracy.

Korzyści

Wzrost wydajności pracy, oszczędność cennych godzin i pieniędzy, które wcześniej pochłaniało przygotowywanie dokumentacji i tworzenie raportów.

Rozwiązanie

System wspierający realizację szkoleń, testów i monitorowanie postępów.

Korzyści

Tworzenie odpowiednich programów szkoleniowych dla zespołu, co przekłada się na poprawę jakości świadczonych usług

Adam Sienkiewicz

Zautomatyzuj swoje procesy

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów w Twojej firmie

Poznaj trybiQ - który powstał, by ułatwić Ci digitalizację pracy wykonywanej przez zespół pracujący bez biurka - mechaników, audytorów, techników etc.

TrybiQ, umożliwia proste i skuteczne zarządzanie zadaniami realizowanymi w terenie, takimi jak audyty, kontrole, prace serwisowe czy inspekcje.

Ponadto, dzięki naszej platformie możesz szybko i łatwo generować cyfrowe dokumenty, takie jak druki, protokoły, raporty, listy kontrolne oraz zlecenia. 

Digitalizacja pracy
Digitalizacja zadań

Co możesz zyskać, wprowadzając trybiQ do swojej firmy?

Nasza platforma bazuje na sprawdzonym w biznesie know-how. Wiemy, jakie procesy  i dane są firmom niezbędne do wzrostu. TrybiQ pozwoli Ci to osiągnąć poprzez:

Ikona — Optymalizacja kosztów pracy

Optymalizację kosztów pracy

Optymalizuj koszty, dzięki przeniesieniu pracy administracyjnej do domeny cyfrowej w ramach jednego systemu.

Ikona — zadania

Szybki wgląd w zadania zespołu​

Na bieżąco śledź zaplanowane i wykonane zadania dzięki integracji z kalendarzem Outlook. ​

Ikona — kontrola czasu

Kontrolę czasu pracy

Z łatwością mierz czas i efektywność pracy wykonywanej w terenie.​
Ikona — wykonanie zadania

Bieżące potwierdzanie wykonania zadań​

Otrzymuj regularne i czytelne raporty oraz potwierdzania zadań wykonanych w terenie (np. zdjęcia, ankiety).​
Ikona — ranking

Zwiększenie satysfakcji klientów​

Usprawnij obsługę klienta i realizację zleceń dzięki płynnej komunikacji i zyskaj bieżący wgląd w historię pracy z klientem. 
Ikona — potencjał

Zarządzanie potencjałem klientów​

Wykorzystaj digitalizację i przekonaj się, że kategoryzacja i segmentacja klientów nigdy nie była tak prosta. ​
Ikona — wzrost efektywności

Wzrost efektywności​

Automatyzuj powtarzalne, rutynowe zadania zespołu, by wyeliminować błędy i zyskać czas na kluczowe czynności. Optymalizuj czas dojazdu do klienta.​
Ikona — baza danych

Dostęp do danych

Zacznij zbierać i analizować dane, aby podejmować lepsze decyzje i wdrażać dalszą automatyzację swoich procesów.  ​
Adam Sienkiewicz

Skonsultuj wdrożenie trybiQ

Dołącz do najbardziej nowoczesnych firm, które całkowicie zdigitalizowały swoje procesy i korzystają z oprogramowania do przechowywania danych i zarządzania organizacją.

Co wyróżnia platformę trybiQ?

Grafika no-code

Łatwa integracja z innymi systemami 

Dostarczamy gotowe do użycia oprogramowanie w modelu no-code, które z łatwością dostosujesz do indywidualnych potrzeb swojej firmy oraz zintegrujesz z obecnie wykorzystywanymi  systemami takimi jak ERP, CRM, Outlook, Teams. 

Grafika — cyfryzacja dokumentów

Cyfryzacja dokumentów

Tworzenie i przechowywanie protokołów i raportów online oraz zarządzanie dokumentami w formie cyfrowej, co przyczynia się do wzrostu efektywności oraz redukcji papierowej dokumentacji. 

Grafika — Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna

TrybiQ to aplikacja na urządzenia mobilne, która w przeciwieństwie do webowych platform pozwala na sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji w każdych warunkach. Dostarcza dowodów wykonania zadań wraz z lokalizacją i zdjęciem opatrzonym danymi o miejscu i czasie wykonania oraz autorze.

Grafika — ustawienia

Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb

Szybka i prosta personalizacja funkcji i ustawień systemu oraz tworzenie formularzy i dokumentów dzięki no-code. Możliwe jest planowanie wszelkich zadań - zdalnych, stacjonarnych i telefonicznych bez wsparcia programistów.

Jak to działa?

Analityka

Mapowanie

Digitalizacja

Automatyzacja

Grafika - Checked

Otrzymujesz gotowe do wdrożenia oprogramowanie do zarządzania przepływami pracy, czyli narzędzie do planowania pracy, które dodatkowo wspomaga pracowników terenowych w realizacji zadań. 

Grafika - Checked

Dostarczasz pracownikom terenowym narzędzia, które usprawniają obsługę klienta, skracają czas reakcji i powodują oszczędność zasobów oraz zwiększenie zaangażowania. 

Grafika - Checked

Otrzymujesz szablony, które szybko dostosujesz w przypadku jakiejkolwiek zmiany wymagań regulacyjnych lub kontraktowych. 

Grafika - Checked

Twój zespół otrzymuje aktualizowany w czasie rzeczywistym zdalny dostęp do biura, firmowej bazy wiedzy i danych o klientach. 

Grafika - Checked

Korzystasz z wielu funkcjonalności platformy, które zintegrujesz z obecnymi systemami.  

Grafika - Checked

Zarząd otrzymuje dostęp do kluczowych danych.

Technologie napędzające trybiQ:

Rozwiązania technologiczne

Grafika no-code

Platforma no-code z rozwiązaniami future-proof

Galeria gotowych szablonów pozwala dostosowywać formularze i procesy samodzielnie, bez wsparcia programisty. System ewoluuje wraz z potrzebami i może być rozbudowywany o nowe procesy zgodnie ze zmętniającymi się warunkami.
Ikona — analiza z użyciem Biqsens

Zaawansowana analiza z użyciem Biqsens, OData i PowerBI

Korzystaj z zaawansowanej analityki danych na platformie Biqsens, opartej na Power BI. Przejrzyste raporty udostępniane konkretnym osobom według roli w organizacji dadzą szybki dostęp do niezbędnej wiedzy.
Ikona — Technologia AI-ML

Technologia AI/ML użyta w rozpoznawaniu obrazów oraz autosugestiach

Rozpoznawanie obrazu z użyciem AI pozwala na automatyczną kontrolę wykonania czynności i spełnienia warunków na podstawie zdjęcia wykonanego przez pracownika.
Ikona — bezpieczeństwo

Gwarancja bezpieczeństwa z Microsoft Azure

Nasze rozwiązanie korzysta z Microsoft Azure – lidera wśród bezpiecznych usług chmury obliczeniowej. Azure Active Directory (AAD) pełni rolę zarządzania tożsamością użytkowników. Dzięki temu każdy z nich otrzymuje precyzyjnie przydzielone uprawnienia, umożliwiające dostęp jedynie do danych, które są dla niego przeznaczone.
Ikona — znaczek dolara

Rozwiązanie Software as a Service

Obniż koszty wybierając gotowe rozwiązanie dostępne w ramach cyklicznego abonamentu, które będzie się rozwijać wraz z Twoją firmą. Twoje dane będą bezpieczne dzięki naszemu Systemowi Zarządzania Bezpieczeńswem Informacji zgodnego z międzynarodową normą ISO/IEC 27001:2013
TrybiQ technologie napędzające biznes

Integracje

Skuteczna cyfryzacja jest możliwa dzięki współpracy wielu rozwiązań. TrybiQ bez problemu może zostać zintegrowany z Twoimi pozostałymi narzędziami:

FAQ - znajdź odpowiedź na pytanie

TrybiQ powstał ponieważ zauważyliśmy, jak wiele firm, które zatrudniają pracowników terenowych potrzebuje rozwiązań, które ułatwiłyby im rejestrację działań serwisowych, kontrolnych, audytowych czy wszystkich innych, wykonywanych poza biurem. Drugim ważnym powodem była pomoc we wdrożeniu pełnej cyfryzacji zadań i projektów z uwzględnieniem specyfiki pracy terenowej, w taki sposób, by zredukować w całym przedsiębiorstwie zbędną papierologię.

W wielu branżach rośnie konkurencja, rośnie często też poziom i oczekiwania klientów co do wykonywanych usług. Optymalizacja bieżących procesów przy podnoszeniu jakości wykonywanych usług i zmniejszaniu kosztów wydaje się działaniem, które jest oczywiste dla większości organizacji. Jednym z najlepszych sposobów, by zacząć jest optymalizacja procesów biznesowych krok po kroku, wtedy ryzyko popełnienia błędu i opór przed zmianami jest mniejszy, co sprzyja realizacji konkretnych celów biznesowych. Wprowadzanie zmian najlepiej zacząć od stworzenia mapy procesów. TrybiQ pozwala skutecznie wdrożyć i zachować standardy, procesy biznesowe i łatwo odwzorować je w systemie, co pomaga je potem optymalizować i zwiększać jakość usług.

Wielkość firmy nie stanowi bariery wejścia przy optymalizacji procesów biznesowych. TrybiQ pomoże w optymalizacji procesów zarówno w małych firmach, zatrudniających kilku pracowników terenowych, jak i tych, które zatrudniają ich zdecydowanie więcej. W praktyce oznacza to, że im więcej pracowników zatrudniasz, tym większą oszczędność, dzięki optymalizacji ich pracy możesz wypracować.

Większość organizacji wie, że ciągła optymalizacja procesów, to dziś strategiczny element rozwoju ich przedsiębiorstwa. Robotyzacja procesów biznesowych (robotic process automation), czyli zastąpienie przez aplikację czynności nadających się do automatyzacji, to biznesowa codzienność w wielu branżach. Tym, co niestety często hamuje rozwój jest opór, który stawiają pracownicy, wobec wprowadzania do ich codziennej pracy nowoczesnych technologii.

Z jednej strony optymalizacja procesów biznesowych umożliwia redukcję kosztów, pozwala eliminować błędy ludzkie w pracy, jednak ludzie w większości boją się zmian. Z psychologicznego punktu widzenia, mogą one budzić opór, nawet jeżeli usprawnienie lub ułożenie danego procesu od zera może spowodować, że nastąpi minimalizacja błędów popełnianych przez pracowników, którzy tej zmiany się obawiają. Niestety, mając tego typu ograniczone podejście do wprowadzania usprawnień firma może wiele stracić.

Najczęstszymi obiekcjami, które można od pracowników usłyszeć (często niewypowiedzianymi wprost) są strach przed tym, że zostaną zastąpieni przez maszyny, ponieważ z dnia na dzień staną się niepotrzebnym kosztem. Automatyzacja procesów biznesowych (process automation) i digitalizacja ich pracy przeraża ich, ponieważ optymalizację rozumieją jako cięcie kosztów. Ten opór da się pokonać stosując kilka prostych kroków wykonywanych w ustalonej sekwencji:

  1. Prezentowanie i utrwalanie u pracowników korzyści wynikających z używania nowego rozwiązania.
  2. Przeprowadzenie szkolenia, które zainteresowanych wprowadzi w temat.
  3. Zaangażowanie osób, które korzystać będą z nowych technologii poprzez „marketing wewnętrzny”, by wzbudzić ekscytację nowym projektem.
  4. Rozpoczęcie wdrażania od podstawowych funkcjonalności, bez wprowadzania wszystkich modułów danej aplikacji na raz, by nie przytłoczyć rozmiarem i tempem zmiany.

Jeżeli interesuje Cię ten temat, to rozwijamy go szerzej w artykule, o tym jak pokonywać opór pracowników przed wdrażaniem nowych technologii.

Jest kilka aspektów, o które warto zadbać, by funkcjonowanie firmy zatrudniającej pracowników terenowych było płynne:

  1. Stałe monitorowanie postępów prac, poprzez łatwy dostęp do przypisanych zleceń i płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikiem, a kierownikiem.
  2. Pełne zrozumienie wszystkich procesów, zarówno przez samych pracowników, jak i przełożonych.
  3. Dostępność danych, tak by można było je łatwo analizować i wybierać działania optymalizacyjne, które dzięki usprawnieniu mogą dać najlepsze efekty. Komplet informacji potrzebnych do rozpoczęcia pracy i wykonania zlecenia – w jednym miejscu i zawsze pod ręką, bez pisania mejli, telefonowania, by uzupełnić brakujące informacje.
  4. Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów biznesowych.
  5. Komunikacja i płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikiem, a kierownikiem. Szybkie i sprawne zarządzanie pilnymi zleceniami.
  6. Tworzenie dokumentacji, raportów, analiz, które zamiast zajmować niepotrzebnie czas, ułatwiają i przyspieszają pracę.

TrybiQ usprawnia i optymalizuje pracę w każdym z powyższych aspektów, dzięki czemu doceniają go zarówno menedżerowie, jak i pracownicy.

Przejdź na trybiQ i zyskaj nowe możliwości automatyzacji procesów i usprawnienia pracy!

Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja procesów może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz

Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!

* Pola obowiązkowe

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz marketingowych dotyczących usług związanych z działalnością Sagra Technology Sp. z o.o.o z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych na podane przeze mnie dane kontaktowe (Polityka Prywatności):

Dlaczego warto nam zaufać?

Wspieramy firmy w transformacji cyfrowej i dzięki integracji procesów biznesowych firmy z możliwościami technologii pomagamy przedsiębiorcom wypracować nowoczesny i efektywny model organizacji.

Platforma trybiQ została zaprojektowana przez firmę Sagra Technology, eksperta w branży transformacji cyfrowej, za którą przemawia:

Grafika — ranking

Ponad 100 specjalistów

Grafika — czas

35 lat na rynku

Grafika — partnerstwo

20 lat partnerstwa z Microsoft

Grafika — ISO

ISO/IEC 27001:20213

Zaufali nam

Coca-Cola

L’Oréal

3M

Johnson & Johnson

Stock

Sarantis

MSD

Polpharma