
Sales Force Automation
EMIGO CORE SFA
— aplikacja SFA wspierająca zespoły sprzedaży w terenie
Praktyczna aplikacja SFA dla przedstawicieli handlowych i kadry zarządzającej. Pomaga planować wizyty u klientów, organizować pracę i trzymać się priorytetów. Dzięki temu handlowcy szybciej wykonują powierzone zadania i więcej czasu mogą poświęcić na budowanie wartościowych relacji z klientami.
Aplikacja przyspieszy pracę Twojego zespołu, a Tobie pozwoli w pełni skoncentrować się na analizie, optymalizacji procesów i planowaniu sprzedaży. Zapewnia dostęp do aktualnych danych, co umożliwia podejmowanie trafnych decyzji w czasie rzeczywistym.
Zwiększ możliwości swojego zespołu
Usprawnij i zautomatyzuj czasochłonne procesy z łatwą w obsłudze aplikacją wspierającą pracę przedstawicieli handlowych. EMIGO CORE SFA pomaga na każdym etapie pracy zespołów sprzedaży — od planowania, poprzez monitorowanie aż po zaawansowaną analitykę i optymalizację działań. Jako zarządzający masz stały podgląd wszystkich zadań i w każdej chwili wiesz, nad czym pracuje każdy przedstawiciel handlowy. Dzięki temu zarówno pozyskiwanie nowych klientów, jak i zarządzanie klientami jest bardziej efektywne i skuteczne.

01
Jedna aplikacja do planowania zadań zespołu, wizyt u klientów, tras i składania zamówień
02
System SFA dostosowany do aktualnych potrzeb Twojej firmy, który możesz obsługiwać z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej
03
Usprawnia pracę i zwiększa efektywność handlowców i zespołów sprzedaży pracujących w terenie
04
EMIGO CORE SFA zintegrujesz z narzędziami, których używasz codziennie np. Microsoft Office 365.

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe
Automatyzacja procesów sprzedażowych prowadzi do zwiększenia sprzedaży, usprawniając działania zespołu i poprawiając efektywność. Wszystkie działania są podejmowane w oparciu o analizę danych, co pozwala na lepsze zarządzanie i skuteczniejsze decyzje.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie.


Planowanie pracy
Organizuj pracę przedstawicieli handlowych i ustalaj priorytety
Funkcje aplikacji aplikacji EMIGO CORE SFA zapewniają pełną przejrzystość pracy, pomagają trzymać się ustalonych planów i ograniczyć bezproduktywne zadania. Aplikacja umożliwia wykonywanie zadań i wizyt zgodnie z ustalonym harmonogramem, co zwiększa efektywność pracy przedstawicieli handlowych. Integrując EMIGO CORE z Microsoft 365 w każdej chwili, w jednym widoku kalendarza masz pełen wgląd w plan codziennej pracy przedstawicieli handlowych.
Planowanie wizyt u klientów
Możesz tworzyć różne modele wizyt, dostosowane do kategorii klientów i kanału sprzedaży, co pozwala na lepsze zarządzanie czasem sprzedawców i optymalizację ich pracy.
Tworzenie listy zadań
Zaplanujesz zarówno przebieg poszczególnych wizyt, jak i stworzysz ogólne plany na konkretne dni, wraz z trasami.
Planowanie tras i optymalizacja drogi
Intuicyjnie zaplanujesz trasy, a system sam wyliczy najbardziej ekonomiczną drogę.
Obsługa nieobecności
Możesz planować pracę uwzględniając dni wolne, nieobecności i ustalać zastępstwa dla każdego przedstawiciela handlowego, gdy jest to konieczne.
Dostęp do indywidualnych kalendarzy
Dzięki integracji z Microsoft 365 na bieżąco będziesz mieć dostęp do indywidualnych kalendarzy przedstawicieli handlowych.
Wizyty zdalne
Integrując Emigo Core SFA z Microsoft 365 przedstawiciele handlowi mogą prowadzić wizyty zdalne efektywniej. Aplikacja SFA oferuje użytkownikom szereg narzędzi do efektywnego prowadzenia wizyt zdalnych – umożliwia wysyłanie plików, udostępnianie ekranu i korzystanie z czatu, a Tobie pozwoli na monitorowanie wizyt zdalnych.


Działania z klientem
Realizuj postawione cele i usprawniaj taktyki sprzedażowe w sklepach i aptekach
Z Emigo Core SFA możesz analizować historię działań z klientami i wyciągać wnioski, bazując na spostrzeżeniach kontekstowych i inteligentnych rekomendacjach. Analiza historii współpracy z danym klientem pozwala lepiej dopasować ofertę.
Tworzenie ofert
Aplikacja dla przedstawicieli handlowych pozwala tworzyć oferty dostosowane do targetu, prezentować i dobierać produkty zgodnie z potrzebami klienta, co pozwoli Ci dokładniej odpowiadać na preferencje i potrzeby klientów.
Składanie zamówień
Możesz tworzyć zamówienia do pojedynczego punktu, jak i zamówienia sieciowe. Aplikacja pozwala także przedstawicielom handlowym obsługiwać zamówienia otwarte lub odsunięte w czasie, a także ponawiać zamówienia. Te rozbudowane możliwości w obszarze zamówień, wraz z monitorowaniem ich statusu i wglądem w historię zwiększają efektywność pracy handlowców.
Merchandising
Możesz wygodnie zarządzać kategoriami produktów w systemie, co ułatwia kontrolę nad asortymentem, sprawdzać realizację planogramów i utrzymywać wysokie standardy merchandisingowe.
Cross-selling i up-selling
Stworzysz oferty w dowolnym układzie powiązanych ze sobą produktów, z pełną kontrolą spełnionych warunków brzegowych założeń oferty.
Promocje i progi rabatowe
Benefity będą automatycznie naliczane w trakcie składania zamówienia, a do tego możesz skorzystać z obszernej analityki i na bieżąco sprawdzać skuteczność promocji i progów rabatowych.
Badania rynkowe
Możesz śledzić działania konkurencji i poznać informacje o jej udziałach półkowych, cenach, liczbie face’ów i wielu innych. Wyniki badań rynkowych mogą być następnie wykorzystywane do raportowania oraz analizy trendów, co pozwala na lepsze zarządzanie i optymalizację działań sprzedażowych.

Zautomatyzuj procesy sprzedażowe
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, jak możemy pomóc w zautomatyzowaniu procesów sprzedażowych w Twojej firmie

Zarządzanie sprzedażą
Wyznaczaj cele i kontroluj postępy sprzedaży w terenie
Działaj strategicznie — ustalaj priorytetowych klientów i określaj terytoria sprzedaży. Przewiduj potrzeby klientów i planuj spersonalizowane działania, żeby wspólnie z zespołem przekraczać cele sprzedażowe. Nasza aplikacja SFA (Sales Force Automation) pozwoli Ci zwiększyć kontrolę nad procesem sprzedaży i obsługą klienta, a także monitorować aktywności zespołu sprzedażowego w terenie.

Priorytetowi klienci
Możesz grupować klientów według lokalizacji, wielkości obrotów, liczby kas, jakości współpracy i poziomu partnerstwa, a następnie analizować dane o klientach, co pozwala na lepsze dopasowanie działań, tworzenie spersonalizowanych modeli wizyt i ofert.

Wyznaczanie celów
Definiuj i wyznaczaj cele ilościowe (np. wartość zamówień w danej kategorii produktów) i jakościowe (np. wymagana ekspozycja w punkcie sprzedaży).

Optymalizacja realizacji zadań
Możesz mierzyć postępy realizacji celów i na bieżąco je optymalizować. Pozwoli Ci to skrócić czas obsługi klienta i zmniejszyć koszty sprzedaży.

Kontrola pracowników mobilnych
Skorzystaj z Raportu Niezgodności Lokalizacji, jeśli nie masz pewności, czy przedstawiciel jest tam, gdzie deklaruje.

Obszerna analityka
Optymalizuj działania sprzedażowe i ich koszt oraz efektywność wizyt handlowych, dzięki zaawansowanej analizie danych.

Klient 360°
Koncentruj się na relacjach z klientem, aby nie ominąć żadnej szansy sprzedaży
Analiza relacji z klientami
Możesz stworzyć ranking klientów pod kątem wielkości zamówień lub grupować ich według sieci. Zweryfikujesz, który klient składa największe zamówienia, ale jeszcze nie dotarł do niego przedstawiciel. Dzięki aplikacji mobilnej SFA zawsze masz dostęp do ważnych informacji na temat klientów.
Indywidualne warunki dla kontrahentów
Możesz ustalać indywidualne warunki, rabaty i stałe ceny dla każdego klienta.
Segmentacja klientów
Korzystaj z segmentacji tradycyjnej lub dynamicznej, np. nowi klienci w regionie, nieodwiedzani z targetu, klienci w pobliżu.
Dziennik
W dzienniku masz pełen dostęp do danych klientów oraz historii współpracy: wszystkich zrealizowanych czynności, zamówień i zwrotów.
Automatyczny rejestr danych kontaktowych
Zawsze aktualny rejestr danych kontaktowych, dzięki któremu żaden adres Ci nie umknie.


Produkt 360°
Mając pełen obraz sytuacji, podejmiesz lepsze decyzje biznesowe
Miej dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o produktach: cen, danych logistycznych, a także zdjęć. Szeroki zakres tych informacji znajduje zastosowanie w codziennej pracy handlowców, umożliwiając im efektywniejsze prezentowanie oferty i podejmowanie trafnych decyzji. Dzięki kategoryzacji produktów szybciej przeanalizujesz dane i usprawnisz działania.
Asortyment
Możesz sprawnie zarządzać bazą produktów i powiązaniami, które są pomiędzy nimi.
Słowniki
Zdefiniujesz słowniki opakowań zbiorczych, grup produktowych i producentów, możesz też obsługiwać cenniki i grupy rabatowe.
Szeroki zakres informacji
W każdej chwili masz natychmiastowy dostęp do zdjęć, cen (minimalna, netto, brutto, katalogowa), warunków rabatowych, miar, informacji logistycznych, stanów magazynowych i opisów tekstowych.
Standardy dystrybucji
Możesz obsługiwać standardy dystrybucji i przypisywać je do kategorii klienta. Aplikacja pozwala także operować kodami produktów danej sieci.
Listingi
Możesz zawęzić asortyment do ustalonych produktów i decydować o kolejności produktów na liście.
Nazewnictwo
Możesz definiować własne pozycje w słownikach — tak, aby wszystkie nazwy były takie same, jak te, które są używane w Twojej firmie.

Automatyczne rekomendacje zamówień
Twoi przedstawiciele nie muszą tracić czasu na żmudne wypełnianie listy produktów do zamówienia. Emigo automatycznie podpowiada produkty, które najlepiej będą sprzedawać się w danym punkcie. W ten sposób przedstawiciele zyskują nawet 30% czasu na każdej wizycie, a Ty unikasz utraconej sprzedaży. Rekomendacje dostępne są w dwóch modelach:
Zamówenia sugerowane
Podpowiedzi najlepiej rotujących produktów oparte są m.in. na historii zamówień, planie sprzedaży, trendach, preferencjach i innych źródłach spoza Emigo.
Rekomendacje oparte na AI
Wynikają z preferencji i zachowań zakupowych klientów w danym segmencie. Zawierają np. produkty, których klient nie ma, ale które będą się u niego dobrze sprzedawać.
Niezbędnik administratora
W Emigo Core SFA możesz precyzyjnie odwzorować strukturę organizacyjną firmy. Zarządzanie ustawieniami systemu jest intuicyjnie i każdemu z użytkowników systemu możesz przydzielić odpowiednie uprawnienia.
Emigo Data Tools
Dodatek do Microsoft Excel, dzięki któremu możesz masowo edytować dane z Emigo bezpośrednio w arkuszu kalkulacyjnym.
Skonsultuj wdrożenie Emigo Core SFA w swojej firmie
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak automatyzacja sprzedaży może działać w Twojej firmie. Możesz zapytać o każdy szczegół — nasze doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz
Niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy!
FAQ - znajdź odpowiedź na pytanie
Czy aplikacja dla przedstawicieli handlowych Emigo Core SFA sprawdzi się w przypadku każdego mobilnego handlowca?
W zależności od charakteru pracy handlowca aplikacja mobilna może być dostosowywana do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu każdy mobilny handlowiec może efektywniej zarządzać swoimi codziennymi zadaniami, dostosowując system do specyfiki różnych rynków oraz kanałów sprzedaży. Zespół może sprawniej reagować na potrzeby klientów, zarządzać zamówieniami i aktualizować dane w czasie rzeczywistym. Automatyzacja procesów biznesowych z użyciem aplikacji Emigo Core SFA znacząco poprawia wydajność przedstawicieli handlowych i realizacji zamówień. Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji o konkretnych funkcjach, jakie daje nasza aplikacja mobilna, wypełnij formularz kontaktowy.
Jakie możliwości oferuje Emigo Core SFA w zakresie tworzenia ofert?
Podczas tworzenia dokumentu sprzedaży, przedstawiciel ma m.in. możliwość dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb klienta, w tym ustalania cen i warunków handlowych, a także zarządzania rabatami i promocjami. Aplikacja ułatwia tworzenie spersonalizowanych ofert, zwiększając szanse sprzedaży.
W jaki sposób Emigo Core SFA ułatwia przyjmowanie zamówień?
Przyjmowanie zamówień jest łatwiejsze, dzięki możliwości obsługi aplikacji poprzez dowolne urządzenia mobilne i każdą przeglądarkę internetową. Niezależnie od lokalizacji, każdy przedstawiciel handlowy ma dostęp do narzędzi niezbędnych do efektywnej obsługi klienta.